وبلاگی در مورد سبک زندگی سالم.  فتق ستون فقرات.  استئوکندروز.  کیفیت زندگی.  زیبایی و سلامتی

وبلاگی در مورد سبک زندگی سالم. فتق ستون فقرات. استئوکندروز. کیفیت زندگی. زیبایی و سلامتی

» ارنستو زندگی شخصی را خفه کرد. ارنستو خفه شو - بیوگرافی، عکس ها، آهنگ ها، زندگی شخصی، آلبوم ها، قد، وزن. موسیقی و کتاب های مورد علاقه

ارنستو زندگی شخصی را خفه کرد. ارنستو خفه شو - بیوگرافی، عکس ها، آهنگ ها، زندگی شخصی، آلبوم ها، قد، وزن. موسیقی و کتاب های مورد علاقه

TNR این فرصت را داشت تا با Versus: شرکت کننده Fresh Blood، Ernesto Shut up (در جهان به نام دیمیتری رومشچنکو) به عنوان بخشی از رویداد اصلی Versus در 9 می در نووسیبیرسک گپ بزند، که در مورد برداشت های خود از نووسیبیرسک، سفر در نووسیبیرسک به ما گفت. مترو، دختران سیبری و در مورد نزدیکترین برنامه های خلاقانه صحبت کردند.

دیمیتری روماشچنکو همانطور که خودش می گوید در سن 5 سالگی مسیر دشوار خلاقیت خود را آغاز کرد. او "در میانه یک روز خسته کننده فوریه، در مهدکودک، احساس نیاز به قافیه سازی کرد."

نیکولای، نیکولای، از تراموا بیرون برو،
تولدش است، مربا در حال بخار شدن است.»

و پس از انتشار اولین شعر خود در بخش "طنز" روزنامه مهد کودک ، دیمیتری آزرده شد و یک آرامش خلاقانه وجود داشت. زمان گذشت، او بزرگ شد و به شوخی های کودکانه خود ادامه داد. در سن 14 سالگی، طراحی خلاقیت مستمر آغاز شد که در آن نویسنده سعی کرد خود را در مقابل جامعه قرار دهد. ذائقه او از پوشکین به برادسکی تغییر کرد و سپس نثر بونین به منصه ظهور رسید. اگر "خورشید شعر روسی" میل دیوانه وار برای نوشتن در دیمیتری به وجود آورد ، "مهاجر روسی" می توانست تأثیر زیادی بر سبک او بگذارد و "کشوری از ورونژ" به سبک او فیگوراتیو می بخشید.

در پایان سال 2013، سازمان دهندگان Versus Battle مسابقه "Fresh Blood" را اعلام کردند که برای شناسایی MC های با استعداد، اما هنوز ناشناخته طراحی شده است. تعداد برنامه های ویدیویی بسیار زیاد بود و سازمان دهندگان حتی تصمیم گرفتند یک لیگ کامل به نام Versus: Fresh Blood را برای MC های آینده دار باز کنند. بنابراین، هر فردی فرصت نشان دادن مهارت های خود را داشت، اما تعداد کمی از آنها موفق شدند، از جمله ارنستو ساکت. سبک ارنستو نه به لطف یک برنامه ویدیویی، بلکه فقط در نبرد با همان کولیا برای بسیاری آشکار شد، پس از آن نوعی خواندن و "آب جوشان استعاره" توسط یک شاعر خوشخوان ورونژ توانست او را از توده های عمومی متمایز کند. از تازه واردان، اطمینان از ورود او به دور اول لیگ خون تازه و سفر به نووسیبیرسک.

TNR: 5 ماه از شرکت شما در Versus: Fresh Blood در نووسیبیرسک می گذرد. شهر چه نظری از خود به جا گذاشت؟

ارنستو: گاهی شهر شبیه ورونژ است. گاهی اوقات - به مسکو.

TNR: این اولین سفر شما به نووسیبیرسک بود؟

ارنستو: بله.

TNR: باشگاه راک سیتی را چگونه دوست دارید؟

ارنستو: جای بدی نیست.

TNR: سوار مترو شوید؟ ناراحتی یا تعجب نکردی؟

ارنستو: مترو بسیار دلپذیر است. سن مسافران به طور قابل توجهی کمتر از متروهای شهری است.

TNR: نظر شما در مورد دختران سیبری چیست؟ آیا آنها با دختران پایتخت یا ورونژ بومی شما تفاوت دارند؟

ارنستو: به دلایلی، دختران واقعاً زیبای کمی وجود دارند. امیدوارم فقط در حال قدم زدن نبوده باشم. یا این یک دوچرخه نیست و در Voronezh دختران بسیار زیبایی وجود دارد.

TNR: مردم به طور کلی چگونه هستند؟ آیا دوست دارید در سیبری زندگی کنید؟

ارنستو: مردم اکثرا خوب هستند، اما من چیز زیادی ندیده ام. من نمی خواهم زندگی کنم، اما خوشحال خواهم شد که باشم. سلام له!

TNR: از سفر خود به سیبری چه چیزهای جالبی را می توانید به خوانندگان TNR بگویید؟

ارنستو: همسایه هواپیمای من را در کارلز جونیور ملاقات کردم. او یک یهودی ارتدوکس است و من از او التماس کردم که از ناهار هوایی سفارشی‌اش یک گواهی کوشر دریافت کند.

TNR: و اکنون کمی در مورد خلاقیت. الان چیکار میکنی؟ برنامه های شما برای آینده چیست؟

ارنستو: یکی از همین روزها آلبوم پروژه جانبی من - گرافیک کامپیوتری روسی - منتشر می شود. نمونه از قبل آنلاین است: vk.com/russian_computers.

TNR: و آخرین مورد. آیا احساس می کنید رپر هستید یا شاعر؟ آیا می توان رپرها را شاعر مدرن نامید؟

ارنستو: احساس می کنم فرانک سیناترا هستم. یک نفر باید نام برده شود. تلاش برای تعیین تعداد زیادی از افراد با یک اصطلاح، یک ابتذال غیر قابل تغییر است.

در ضمن ، هنوز در نووسیبیرسک گرمایش داده نشده است ، فقط می توانیم ارنستو را با صدای بلندتر روشن کنیم و خود را با آبگوشت ادبی قوی از ورونژ گرم کنیم.


تابستانی که از پشت بام مورد علاقه‌ام برگشتم، با نگاهی به نامه‌های جدید، پیامی با یک ضبط صوتی در یکی از شبکه‌های اجتماعی پیدا کردم. روشن شد و یخ زد. او به تازگی یک هواپیمای کاغذی را روی پشت بام تا کرده بود، از آن در پس زمینه غروب خورشید فیلم گرفته بود و ملودی را تصور می کرد که می تواند اینجا و اکنون به صدا درآید. و اینجا او آمد. و من این آهنگ را شنیدم و نه فقط یک آهنگ داستان کوچک. گفتگو با نویسنده آن برای توجه شما.

- سلام. بگو از کی و چگونه نوشتن را شروع کردی؟

- شروع کردم به صحبت کردن. در ذهن خود بنویسید. در سن 5 سالگی، در میانه یک روز خسته کننده مهدکودک فوریه نیاز به قافیه را احساس کردم.
- سپس مکثی همراه با کینه برای انتشار این شعر در قسمت «طنز» در روزنامه دیواری مهدکودک ایجاد شد. شعرهای کوچک و زیبای پدر و مادرم در بخش "شعر" منتشر شد و من را به جایی از المپوس پرتاب کردند. و سپس، در سن 6 سالگی، حوالی روز مرگ توپاک، صبح، پس از تماشای برنامه ای در مورد پوشکین در شب، شعر بلندی نوشت: «روزی روزگاری یک گربه بود و یک استاد».

- یعنی با خودتان با شوخ طبعی رفتار کنید - به شما مربوط نیست؟

- با من با شوخ طبعی رفتار کنید - در مورد من، زیرا من فقط با کنایه صحبت کردم. وقتی نیاز به توضیح دارد آن را دوست دارم.

بیشتر به چی یا کی میخندی؟

- بیش از حد حماقت این بدان معنا نیست که تمام حماقتی که به آن می خندم بیرون از من وجود دارد. در من هم اتفاق می افتد.

- بعد از شعر بلند چه شد؟ پدر و مادرت چه احساسی نسبت به کار شما داشتند؟

- مامان لبخند زد، مغرور شد، به دوستانش گفت که چه پسر با استعدادی دارد. و بعد من بزرگ شدم و اجازه نمی دهم او به دست نوشته های من نگاه کند.

- از چی میترسی؟

- نزدیک شدن تلاش برای نفوذ به دنیای درونی من، برای تجزیه و تحلیل من. در این مقطع از زندگی، من از مادرم بسیار دور هستم. علاوه بر این، واقعیت های زیادی در شعر من وجود دارد که ربطی به زندگی نامه من ندارد.

- دیما روماشچنکو و ارنستو ساکت شوند. آیا این یک شخص و نام مستعار خلاقانه اوست؟

این دو نام متفاوت برای یک شخص هستند.

- فرق یکی با دیگری چیست؟

- حروف مختلف به ترتیب مختلف.

- کدام یک از آنها شاعر است: دیما یا ارنستو؟

- اسم ها نمی توانند شاعر باشند. مگر اینکه نویسنده آنها را قهرمان کتاب ها کرده باشد. اما من آثاری را نخوانده ام که قهرمان در آن نام باشد. ناگفته نماند که این نام دیما یا ارنستو بود.

- خوب. چرا دوتا اسم داری؟

- برای اینکه خودتان را محدود نکنید.

- شعرهای شما در مورد چیست؟

- در مورد جوانان، به طور کلی.

- دلتنگی؟

- هجوم بردن.

- چه کسی بعد از شما اول شعر جدیدی را می بیند یا می شنود؟

- افراد خوبی که به کار من علاقه مند هستند. آنها همیشه متفاوت هستند. اما معمولاً اینها دوستان صمیمی نیستند، بلکه افرادی هستند که ارنستو را دنبال می کنند، ساکت شو. آیا یک همکار در محل کار، نشسته در سمت چپ من، یورا سال های آموزش گوتسولیاک، می تواند بلافاصله پس از نوشتن ببیند، زیرا من اغلب در دقایق آزاد خود در محل کار ایجاد می کنم. اما او اغلب از طریق اشتراک می بیند.

سرسخت ترین منتقد شما کیست؟

- اگر در مورد شعر صحبت کنیم، متأسفانه اغلب خودم. اگر در مورد هیپ هاپ است، پس شچتینکا شاد و نیکیتا منیمو در مورد این پرونده صحبت می کنند.

- شما می گویید که بیشتر اوقات در اوقات فراغت انجام می دهید و آیا در اوقات غیر آزاد تمایل دارید؟ الهام بیشتر چه زمانی می آید؟

- این بعید است، زیرا کار من با تولید متن همراه است، همانطور که یکی از افراد در مصاحبه صحبت کرد، بنابراین گرسنگی خلاقانه من را در روند کار آزار نمی دهد. اما اگر به طور تصادفی، در حالی که شعاری برای یک محصول پاک کننده ارائه می کنم، استعاره ای را در زبان پیدا کردم، بله، می توانید متوقف شوید. به هر حال، در محل کار، در فرآیند تفکر آرام در مورد برخی از متن، ایده آیه "دوست دختر من روسیه متحد است" متولد شد. نمودار الهام برای من یک راز است.

کدام یک از ساخته های خود را بیشتر دوست دارید؟

- شاید، آن "دختر-edinoRos".

- چه زمانی از سال به شما نزدیکتر است؟

-بسته به چی. در سال 2010، من کل آگوست و ژانویه را دوست داشتم.
- وقتی می نویسی، قافیه را هدف می گیری؟

- به هر طریقی، بله. "قافیه ها زنگ های سیگنال" را به هر طریقی جذب می کنند. بلکه این عبارت برای من مهم است. من با دقت آن را می سازم و آن را در یک متر شاعرانه فشرده می کنم. وقتی یک "پنجره دو جداره غمگین"، "صدها حرف ناگفته" یا چیزی حتی بزرگتر و بدون عجله در اندازه قرار می گیرد، این جالب ترین است.

- سلاح شما یک استعاره است؟

- آره. هر چند بسته به اینکه چه کسی را هدف قرار دهیم.

- سه مکان را نام ببرید که گرم ترین مکان ها هستند و می خواهید همیشه به آنجا برگردید.

- من در سن پترزبورگ در پتروگرادکا، در کراسنودار در راشپیلوسکایا و در روستای شوبرسکویه احساس گرما می کنم.

- و اگر شهرها را بگیریم؟ مورد علاقه شما چیست؟

من به شدت عاشق چندین شهر سنت پترزبورگ، کراسنودار، ورونژ هستم.

آیا عشق قابل اندازه گیری است؟

- آره. تعداد برداشت ها

- چه رویدادی در زندگی شما بیشترین تأثیر را به همراه داشت؟

- احتمالاً آخرین بهار مدرسه سال 2006.

- صدای سکسی داری.

- اوه بله. متشکرم.

- عاشقش شدی؟

- آره.

- و اعتراف کرد؟ غالبا؟

- چندین بار اتفاق افتاد.

- زن ها اصلا تو را دوست ندارند یا جایی برای رفتن نیست؟/از بیت ارنستو/

آنها آن را دوست دارند، البته. لطفاً بین قهرمان غنایی شعرهایم و من علامت مساوی قرار ندهید. شما می توانید یک علامت تقریبا مساوی، چنین موجی قرار دهید.

آیا ارنستو هم قهرمان نیست؟

ارنستو یک قهرمان عاشق است.

- فکر نمی کنی تعداد شما زیاد باشد؟

-خدا رو شکر زیادم.

- چگونه به فکر گذاشتن اشعار روی صدا افتادید؟

این ایده در روحم به ذهنم خطور کرد، شروع کردم به خواندن ریتمیک "برای اینکه بدانم نمی توانم پنهان کنم ..." و متوجه شدم که با صدای آب سرگرم کننده به نظر می رسد.

چگونه ملودی ها را برای شعر انتخاب می کنید؟ آیا خودتان سعی کرده اید موسیقی بنویسید؟

- سعی کردم بنویسم. خوب نیست. من ناگهان انتخاب می کنم. نشسته‌ام، به چیز جدیدی گوش می‌دهم و ناگهان می‌خواهم خودم را زیر این موسیقی بیان کنم. گاهی کلمات با ترکیب خاص خود آشنا هستند. در کل سعی می کنم از موسیقی دیگران دور شوم، دوستان نوازنده ام را مجبور می کنم بنویسند، ساشا از Bad Bad Roxanne، Mitya از Aliens دزدیده شدند.

- 15 سال در مقابل شما دیما ایستاده است. چه چیزی به او می گویید یا آرزو می کنید؟

بهترین، جالب ترین و مفیدترین چیزها از جایی شروع می شود که منطقه راحتی به پایان می رسد. تلاش کنید، شکست بخورید، مطالبه کنید، صحبت کنید، حرکت کنید، شبیه یک احمق به نظر برسید، اما خاکستری بودن را متوقف کنید. و مهم نیست که این دیما به مدت 15 سال چه نام خانوادگی داشته باشد. شاید اصلا دیما نباشد. اختصاصی در این مورد:



- آیا خودت را در چیزی محدود می کنی؟

- در غذا به خصوص در شب. در الکل. و متاسفانه در زمان خواب. من همچنین اساساً برنامه های تلویزیونی را تماشا نمی کنم، با گوشه چشمی که متوجه عزم وحشتناک برخی از آشنایان برای تماشای 3 فصل از یک سریال جالب در یک هفته می شوم.

- مردم چه چیزی کم دارند؟

- خاموشی پیشگیرانه دوره ای شبکه های اجتماعی.

- برای اینکه بتوانید زنده ارتباط برقرار کنید؟

- برای تلف نکردن وقت برای مزخرفات.

- پس چرا دوره ای؟ باید کاملا خاموش شود.

- چرا اصلا. این یک راه راحت برای تماس است. ارسال شده توسط ارنستو در کادر محاوره ای

"اگر سه کلمه به شما بگویم که با آن خود را بیان کنید، آن کلمات می توانند…
-
به من
تعداد کمی
سه

- همیشه می خواستی چه کار کنی، اما، شاید، هرگز متوجه نشدی؟

- درآمد میلیونی

- پول مهمتر از یک شغل جالب است؟

- من فقط کارهای جالب انجام می دهم. و این پول هنوز به صورت میلیونی پرداخت نشده است. کمتر وجود دارد. و بنابراین - بله، آنها از این نظر مهمتر هستند که اگر آنها را داشته باشید، پول، پس فعالیت ها و کارهای جالب از شما دور نمی شوند. برعکس، سخت است.

آخرین باری که نامه نوشتی کی بود؟

- در ماه جولای. دختر یولیا از یکاترینبورگ. کاغذ واقعی

-از چی خجالت میکشی؟

- برای شوخی های ناخوشایند دیگران. یادم می‌آید که مرد «تریود و دیود» در زمان پوتین به شوخی‌های خنده‌دار، اما بسیار برجسته‌تر می‌گفت و حتی در پاسخ لبخند هم نمی‌زد. من خیلی از او خجالت کشیدم. حتی گاهی اوقات، البته بدون اطلاع من، خود را نشان می دهد، غیبت، که می تواند منجر به این واقعیت شود که آنها از من رنجش می برند.

آیا اغلب به مردم صدمه می زنید؟

- مردم بهتر می دانند. اما شما نمی توانید آنها را فوراً دور هم جمع کنید، نمی توانید آنها را بازجویی کنید.

- خودخواه هستی؟

- فکر میکنم نه. سعی می کنم نباشم، مطمئناً. اگرچه من عاشق شیطنت هستم. وقاحت مؤدبانه کلید من برای قفل های انتزاعی است که به مردم آویزان شده است.

- اگر از شما بپرسند "تو کیستی؟"

- من فیلم استریپ هستم. اما این در صورتی است که آنها از من بپرسند. و اگر در ایست بازرسی FSB باشید، نام کامل خود را در آنجا به شما خواهم گفت.

اگر می توانستی زمان را متوقف کنی، چه لحظه ای از زندگیت را متوقف می کردی؟

آیا می توانم فقط یک بار توقف کنم؟

- البته یکی. آیا فکر می کنید این اغلب به افراد عادی داده می شود؟

- لحظه ای را متوقف می کردم که در ICQ کلاس یازدهم پیامی از نینا دریافت کردم: "دیما، خیلی دلم برایت تنگ شده بود." خوب، من خودم در آن لحظه یخ می زدم، و اجازه می دادم احساسی را که آن موقع بازدید کردم، بچسبد، مثل آهنگی که در وینمپ می چسبد، وقتی آن را از فلش درایو وارد می کنید، و بیرون می کشید.

- تو عاشقش بودی؟

- فکر می کنم بله.

- آیا دوست داشتن یک زن آسان است؟

- خوب، از نوشتن دیپلم راحت تر است. تا زمانی که آن را داشتم.

- می دانم که هنوز هم می نویسی و رپ می کنی. چه چیزی را بیشتر دوست دارید؟ یا اینکه یکی از دیگری جدایی ناپذیر است؟

فعالیت های بسیار مرتبط من دوست دارم غافلگیر کنم.

- دو تا خرگوش را تعقیب می کنی؟

- آره

- اجرا می کنی؟ آیا شعر خوانی می کنید؟

بله، من آن را در ورونژ، در ساختمان بومی دانشگاه دولتی ورونژ ترتیب دادم. دوستان و معلم سرگئی گریگوریویچ اونیشکو به سازمان کمک کردند. متأسفانه او دیگر بین ما نیست. تشکر از او. در آینده نزدیک عصرهای بیشتری خواهد بود.
حال و هوای آنها چگونه است؟ کی میاد گوش کنه؟

- افراد جالبی می آیند. جو روسیه در دهه 2010.

- چه چیزی خلق و خوی شما را تعیین می کند؟

- از حضور مردم در نزدیکی. ترجیحا کافی اگر آنها باشند، خلق و خوی خوب، تبادل انرژی وجود خواهد داشت. اگر تنها باشم، می توانم غمگین باشم. در جمع - نه برای مدت طولانی، به تنهایی - برای مدت طولانی می توانم.

- شهرت می خواهی یا شناخت؟

- یکی و دیگری.

- ارنستو خفه شو برای چیزی تلاش می کند. این چیه؟

- هت تریک در فینال جام جهانی. استعاره چنین است.

ارنستو خفه شو

دوران کودکی و جوانی به مهمانان و خوانندگان همیشگی سایت خوش آمد می گویم سایت اینترنتی. بنابراین، دیمیتری روماشچنکو، هنرمند هیپ هاپ، شاعر، وبلاگ نویس ویدئویی، که بیشتر با نام مستعار ارنستو خفه شو شناخته می شود، برای اولین بار در 24 آوریل 1989 در شهر ورونژ روسیه نور را دید.

قهرمان ما در ورزشگاه آموزش دیده بود. کولتسف. دیما در دوران مدرسه پسری فعال و شاد بود. در جوانی به فوتبال علاقه داشت و به موسیقی گوش می داد، به خصوص راک و رپ را دوست داشت. این نوجوان در کلاس هفتم با شنیدن آهنگ «بی دل» از گروه خارجی بلک اتک با آخرین ژانر آشنا شد. همانطور که ارنستو به یاد می آورد، او بسیار تحت تأثیر این آهنگ قرار گرفت که چگونه با موفقیت کلاسیک، ترانه و صدای کم را با هم ترکیب کرد. پس از این بود که روماشچنکو با میل به تبدیل شدن به آن "آدم باحال" و صدایی شبیه آنچه که شنیده بود آغشته شد. "Limp Bizkit"، "Linkin Park" - همچنین گروه های مورد علاقه هنرمند آینده در زمانی که او دانش آموز بود. بعداً، این مرد جوان جذب خلاقیت و Loc Dog شد. این نوازندگان، به گفته دیمیتری، از آزمایش نمی ترسیدند و صدای جدیدی را به فضای موسیقی آوردند.
این نوجوان اولین شعرهای خود را در 14 سالگی سروده است. ارنستو به یاد می آورد که چگونه در کلاس هشتم به سادگی با موجی از خلاقیت پوشیده شده بود. او از مدرسه آمده بود و افکار خود را روی کاغذ می نوشت، که در آن چرخش های کلامی و خطوط غیر استاندارد از قبل ترسیم شده بود. اوسیپ ماندلشتام شاعری است که با شجاعت خود در برخورد با گفتار روسی بر پسر تأثیر گذاشت. اشعار ارنستوی جوان سرشار از اشعار عاشقانه، مدنی و فلسفی بود که خالی از شوخی های کنایه آمیز نبود.

دوره تحصیل در دانشگاه

دیما پس از مدرسه وارد دانشگاه دولتی ورونژ در دانشکده فیلولوژی شد (او به عنوان دانشجوی کارشناسی ارشد فارغ التحصیل شد). در طول تحصیل ، این مرد جوان در KVN بازی می کرد ، تیم بچه ها "مادر گربه" نامیده می شد.
شایان ذکر است که ارنستو در خط مقدم تیم نبود، اما با این وجود این او بود که آهنگ را ساخت که بعداً به عنوان سرود تیم مورد استفاده قرار گرفت.

آغاز راه خلاق و شرکت در نبردها

در سال 2010، روماشچنکو در یک مسابقه شعر شرکت می کند، جایی که مقام دوم را به خود اختصاص می دهد.
سپس دیمیتری در نبردهای آنلاین ظاهر شد. "In Da Battle" - آغاز مسیر خلاق این هنرمند است ، اگرچه او نتوانست در این پروژه در جدول رده بندی فاصله زیادی داشته باشد. مسابقه کلمه آنلاین بعدی که ارنستو در آن شرکت کرد "سبک رایگان 3" نام داشت. در اینجا آن مرد پیشرفت بیشتری کرد ، اگرچه به فینال نرسید. به طور کلی ، دیمیتری نگرش مثبتی نسبت به نبردها دارد ، زیرا او همه توهین ها را به دل نمی گیرد. مهلت و محدوده تحویل نیز برای پیمانکار امتیاز محسوب می شود، زیرا این امر تا حدودی باعث نظم و انضباط و جلوگیری از کشش فرآیند خلاقیت می شود. همچنین، با کمک مبارزات رپ، به گفته این نوازنده، بازنگری در توسعه شخصی وجود دارد. و بعد از چنین مسابقاتی، راحت تر به ترانه سرایی نزدیک می شود.
نزدیک به بیستمین سالگرد تولدش، دیمیتری با ایده قرار دادن اشعار خود در موسیقی آغشته شده است - به نظر او آزمایش نسبتاً جالبی بود. او به همراه یکی از دوستانش به ایده خود پی برد و در حال حاضر اولین آهنگ بازخورد مثبتی از دوستان و همکاران ارنستو دریافت کرد. پس از آن، این هنرمند شروع به توسعه بیشتر در این جهت کرد. مرد جوان به همراه الکساندر لوگینوف (Logonaut - یکی از اعضای گروه سینث راک Bad Bad Roxanne از Voronezh) تیم گرافیک رایانه روسیه را ایجاد می کند که در آن بچه ها شروع به ضبط آثار جدید موسیقی می کنند.
31 دسامبر 2013، احتمالاً نقطه عطفی در زندگی دیمیتری - او برای شرکت در فصل اول پروژه رپ "در مقابل: خون تازه" درخواست می دهد.

درخواست ارنستو برای فصل اول "در مقابل: خون تازه" (2013)


همانطور که خود هنرمند اعتراف می کند، با کمک چنین رویدادهایی، جنبه های جدیدی از خلاقیت را کشف می کند. به دلیل چنین "تخلیه مغز"، جایی که هدف اصلی توهین و تحقیر حریف است، دیمیتری موفق می شود از زاویه جدیدی به چیزهایی نگاه کند که قبلا "برای بهبود خلاقانه بسته شده بودند".


ارنستو در نبرد با مایت دی (2015) خفه شو


در این مسابقات، ارنستو به فینال می رسد که در آنجا توسط رپر شکست می خورد. برای اکثر بینندگان، این یک چرخش بسیار غیرمنتظره بود، زیرا این زوج قبلاً با یکدیگر ملاقات کرده بودند و دیمیتری در آنجا برنده شد. و اگر در مورد یک نگاه کلی به تمام اجراهای این مجری در فصل صحبت کنیم، بسیاری پیش بینی کردند که این پیروزی او خواهد بود.


فینال Fresh Blood - Shut Up Ernesto vs Alphavite (2015)


روماشچنکو پس از باخت برای خود استراحت می کند و پس از آن با دریافت تجربه خوب از نبرد و تعداد نسبتاً زیادی شنونده جدید به کار سخت ادامه می دهد.
همان Kolya، Lodoss، Niggarex، Zoo In Space، Ilya Mirny، رقبایی هستند که ارنستو در میدان های مختلف جنگ با Shut up مبارزه کرد. لازم به ذکر است که در اکثر دعواها دیمیتری برنده شد ، اما ضررهایی نیز داشت.


ارنستو در نبرد علیه چرکی (2016)


این مجری به زبان انگلیسی بسیار مسلط است، بنابراین دنبال کردن سایت های جنگی خارجی برای او چندان دشوار نیست. "King of the Dot Entertainment" لیگ مورد علاقه دیمیتری است که در سال 2008 در تورنتو (کانادا) تأسیس شد. Chilla Jones، Charlie Clips، Conceited، Arsonal نبردهای مورد علاقه ارنستو هستند. آنها در صحبت های خود به استعاره ها و چرخش های کلامی می پردازند که مورد استقبال مخاطبان پروژه قرار می گیرد. این همان چیزی است که دیمیتری را جذب می کند، کسی که همیشه می خواهد شنونده خود را با ساخت معنایی جدید غافلگیر کند که هم عمیق و هم قابل درک است.

خلاقیت موسیقی

در سپتامبر 2014، گروه "گرافیک کامپیوتر روسیه" آلبوم "موسیقی بلند داخلی" را منتشر کرد. با کار بر روی این نسخه، بچه ها هدف خود را بازنگری در مرزهای ژانرها و معرفی صدای جدیدی به موسیقی روسی قرار دادند. این دیسک شامل 9 آهنگ است که در آنها ملودی های جالبی با اصالت متون ارنستو آمیخته شده است.
در 6 اکتبر 2015، اولین نمایش 10 آهنگی "Per hustle ad astra" برگزار شد. این آلبوم از نظر سبک کاملاً هیپ هاپ بود ، در آهنگ ها می توانید صدای تازه و حضور بسیاری از چرخش های کلامی جالب را مشاهده کنید.


ارنستو خفه شو - شاهکار متفاوت. Logonaut (2015)


«وندالیسم دالی» دومین آلبوم سال این هنرمند است که در 9 نوامبر 2015 منتشر شد. این نسخه دارای ویژگی های مشابه با ژانر "Spoken Word" است در تصنیف ها، تاکید اصلی بر مولفه متن ترانه ها به وضوح دیده می شود. البته، نباید از بخش ملودیک انتشار نیز غافل شد - موسیقی در اینجا به طور هماهنگ در متن و صدای دیمیتری قرار می گیرد.
جولای 2016 با انتشار EP "Deservedly Thoughtful" مشخص شده است. دیسک همان صدای آزمایشی آهنگ ها را جذب کرده است که در آن هنرمند افکار خود را با صدایی دلنشین در ساختارهای کلامی غیرمعمول جالب به شنونده ارائه می دهد.



در فوریه 2017، ارنستو دیسکوگرافی خود را با یک مینی آلبوم دیگر از 5 آهنگ "Evenings Light Stadiums" پر کرد. صدای مرد جوان با موسیقی سبک همراه است - همه با هم صدایی هماهنگ ایجاد می کنند که هم برای طبیعت رمانتیک و هم برای کسانی که فقط دوست دارند در مورد موضوعات مختلف فکر کنند جذاب خواهد بود.

موسیقی و کتاب مورد علاقه

اتمسفر، کندریک لامار، اکتبر آبی، میوز، روتس مانووا، Tech N9NE، دوچرخه برای سه نفر! - آنچه دیما در بازیکن خود دارد. علاوه بر گروه روسی فوق الذکر، "تصفیه" جایگاه جداگانه ای را برای ارنستو خفه کن به خود اختصاص داده است، زیرا او معتقد است که آنها فولکلور روسی را مبنایی قرار می دهند و صدای جدیدی را از آن "بقا" می کنند، که البته اجرا کننده را تحت تاثیر قرار می دهد. نگرش مثبتی نسبت به انواع تجربیات در موسیقی دارد.



لئو تولستوی «رستاخیز»، ویکتور پلوین «S.N.U.F.F.»، استانیسلاو لم «فیاسکو»، جورج اورول «1984»، سروانتس «دن کیشوت» از کتاب های مورد علاقه دیمیتری هستند. علاوه بر آثار ذکر شده، این هنرمند به طرفداران توصیه می کند که سرگئی گاندلوفسکی، آرتم نویچنکوف، دیمیتری وودنیکوف، ورا پولزکووا را بخوانند.
مشخص است که روماشچنکو به روزنامه نگاری مشغول است و حتی پس از نقل مکان به سن پترزبورگ، همکاری با نسخه Voronezh را متوقف نکرد.


دیمیتری روماشچنکو - وبلاگ نویس ویدیویی

دیمیتری کانال خود را در "یوتیوب" دارد، جایی که او افکار خود را در مورد رویدادهای مختلف به صورت ویدئویی منتشر می کند، نظرات خود را در مورد کتاب هایی که خوانده یا فیلم هایی که تماشا کرده است به اشتراک می گذارد. در هر صورت، داستان‌های ارنستو بسیار آسان به نظر می‌رسند، زیرا آنها بخشی از طنز را دارند که مجری با آن به خلق بسیاری از ساخته‌های خود نزدیک می‌شود.


فریم از ویدیوی ارنستو "غلبه بر کمرویی" (2017)

زندگی شخصی

در مورد زندگی شخصی وی، هیچ اطلاعاتی از این بخش از زندگی این هنرمند در دست نیست. در برخی از مصاحبه ها، ارنستو به تعارفات در مورد صدای خود پاسخ داد که بسیاری از دختران دقیقاً به دلیل صدای دلپذیر دیمیتری و ارائه سخنرانی عاشق او شدند. البته مجری به دلیل کاریزما و جذابیتش از توجه قشر زن جامعه بی بهره نیست.

ارنستو حالا ساکت شو

Ernesto Shut Up یک هنرمند موسیقی است که به لطف استعدادش طرفداران را با مطالب جالب و خلاقانه خشنود می کند. فعالیت و شغل این هنرمند به انتشار آهنگ محدود نمی شود: او همچنین شعرهای خود را می نویسد و می خواند، در رویدادهای رپ شرکت می کند، وبلاگ خود را در یوتیوب نگه می دارد و غیره. در پاییز 2017، ارنستو، پس از یک آرامش طولانی نبرد، با موفقیت همراه با Mighty D در رقابت کلامی تیمی در برابر beats و Fallen MC اجرا کرد و همچنین در ابتدای سال 2018، روماشچنکو در "140 BPM" در نبرد با دیکتاتور.



در نیمه اول ماه مارس ، دیمیتری آلبوم استودیویی "Biodrobovik" را ارائه کرد که شامل 11 آهنگ متنوع - از شخصی ، شعر تا شاد و رقص است. خوشنویس معروف پوکراس لامپاس دستی در جلد انتشار داشت.


ارنستو خفه شو - من اهل مسکو هستم (2018)


به جرات می توان گفت که دیمیتری یک شخصیت چندوجهی است. او قرار نیست به همین جا بسنده کند و دائماً به دنبال ایده های جالب جدید است که می تواند بسیاری از طرفداران را شگفت زده کند.

پیش نمایش:
: instagram.com/dimok_zatknites (صفحه رسمی اینستاگرام)
: vk.com/id736131 (صفحه رسمی در Vkontakte)؛ عکس ماشا زملیانوخینا
: instagram.com/morozovaphotoarh (عکس از واریا موروزوا)
عکس‌هایی از ویدیوها (از جمله موزیک ویدیوها) توسط Ernesto Shut Up، کانال رسمی Versus و نبرد 140 BPM از YouTube
آرشیو شخصی دیمیتری رومشچنکو

"من کلمات را خیلی دوست دارم، زبان را بسیار دوست دارم، دستکاری آن، برای من این احتمالاً جالب ترین چیز در زندگی است، کاوش در زبان - دست زدن به آن، رام کردنش، آن را به ابزار خود تبدیل می کنم، رفیق."

اسم واقعی:دیمیتری رومشچنکو
تاریخ تولد: 24 آوریل 1989
علامت زودیاک:ثور
شهر:ورونژ، روسیه
ملیت:روسی

Ernesto Shut up به طرز ماهرانه ای کلمات را فریب می دهد، بنابراین دورهای او همیشه درخشان و کاریزماتیک هستند. در محافل رپ، ارنستو قبلاً لقب گرفته است "استاد عمل تعادل کلامی."

به حساب دیمیتری رومشچنکو (ارنستو خفه شو)اکنون9 نبرد، از کدام 5 بردو 2 باخت(V 2015 سال - میتی دی و آلفاویت ).

علاوه بر این، Ernesto Shut Up موفق شد چندین آلبوم و مجموعه اشعار صوتی منتشر کند:

در سال 2015- آلبوم هیپ هاپ"Per hustle ad astra" ، مجموعه اشعار صوتی"وندالیسم دالی"و همچنین EP "مکانیک. راه رفتن" .
در سال 2016- EP "با شایستگی متفکر" .
در سال 2017سال- مجموعه ای کوتاه از اشعار صوتی"عصرها استادیوم های سبک هستند" .

ارنستو خفه شو- فردی فوق العاده با استعداد، همه کاره و کاریزماتیک که به موسیقی، شعر، ادبیات و هر چیزی که به زبان مربوط است علاقه دارد. او نه تنها با یک نام مستعار غیرمعمول و "جیغ"، بلکه همچنین متمایز استسبک تحویل اصلیاز این مرد به معنای واقعی کلمه قدرت باور نکردنی از انرژی ساطع می شود. او خودش کاملاً در متونش ترکیب می کندطنز بی ادبانه و گاهی غیراخلاقی با مشت های تند، و علاوه بر این، دارددایره لغات عظیمو بیان عالی

در نبردهای او، آمادگی و آموزش خوب قابل مشاهده است، زیرا در متون ارنستو خفه شو می توان نه تنها اشاره هایی به رپ روسی و زندگی رقبای او را مشاهده کرد.ارجاع به آثار کلاسیک ادبیات روسی و خارجی. تعجب آور نیست، زیرا پشت سر او یک آموزش فیلسوفانه است. این البته او را به سطح بسیار بالاتری نسبت به سایر رپرهای نبرد می رساند. او خودش ماهرانه مخالفانش را سرکوب می‌کند، کلمات را به بیرون تبدیل می‌کند و در نتیجه به معنای واقعی کلمه مخالفانش را «کشتن» می‌کند.

بیوگرافی ارنستو خفه شو

ارنستو خفه شو در ورونژ به دنیا آمد.او در ورزشگاه محلی به نام A.V. Koltsov، که یک موسسه آموزشی بامطالعه عمیق زبان انگلیسیاز کلاس دوم تا یازدهم

ارنستو در دوران مدرسه ای بودبسیار فعال و با استعدادکودک. او به فوتبال، موسیقی راک و رپ علاقه داشت. در دوران مدرسه به گروه های راک مانند لیمپ بیزکیت، لینکین پارک ، نشان دهنده جهت نو متال و رپ راک است.

در مورد رپ، در سال های 2007-2008، زمانی که ارنستو خفه کن به خلاقیت علاقه مند بود، یک لحظه اشتیاق به هیپ هاپ روسی وجود داشت.سگ محلیو Noize MC به، و SD.

به طور کلی، آشنایی و علاقه به هیپ هاپ از کلاس هفتم شروع شد، زمانی که او آهنگ Black Attact - Heartless را گوش داد.

"این را خواننده فعلی گروه L'VO میشا کیم، همکلاسی من، برای من گذاشت. او در مدرسه پیش من آمد و گفت: "تو رپر هستی یا پوست کن؟" و من خیلی پسر خونه‌داری بودم، چیزی در مورد دکل شنیدم، اما نفهمیدم چی بود. و او پاسخ داد که من نمی دانم.

سپس به من اجازه داد این قطعه را با موسیقی «حرفه ای» گوش کنم. و من فکر کردم که من هم می‌خواهم اینطور بخوانم و رپ گوش دادن را دوست دارم زیرا احساس می‌کنی آدم جدی‌ای هستی. از آن زمان من عاشق هیپ هاپ شدم و او همیشه با من بوده است. این یکی از شاخه های ذوق موسیقی و به طور کلی ذوق هنری من است.»

پس از فارغ التحصیلی ارنستو خفه کن از دبیرستان، تصمیم گرفت وارد دانشگاه دولتی ورونژ شوددر گرایش فیلولوژی. در اینجا او لیسانس و فوق لیسانس را به پایان رساند و به یک فیلولوژیست تحصیل کرده واقعی تبدیل شد.

اکنون او اعتراف می کند که اگر زبان شناسی نبود، به احتمال زیاد به زیست شناسی می رفت.

من به تکامل، منشأ حیات، گونه ها می پردازم. در حال حاضر به من علاقه زیادی دارد.» .

ارنستو در KVN خفه شو

شناخته شده است که به عنوان یک دانش آموز، ارنست در KVN شرکت کرد، جایی که تیم او "مامان گربه" نام داشت.


با این حال، ارنستو خفه شو شوخی نکردبه همین دلیل نقش های جدی به او داده نشد. تنها دستاورد او در KVN این بود او آهنگ را برای تیمش ساخت و ضبط کرد.ارنستو که در این زمینه موفقیت زیادی کسب نکرده بود، طنز را رها کرد.

به هر حال ، دوست دختر ارنستو در تیم خفه شو بازیگر ، میزبان و بازیکن مشهور تیم KVN ایرینا چسنوکوا بود.

زمانی که در سال 2009 در KVN بازی می کردم، آهنگی درباره تیممان نوشتم. درباره بازی ما در کراسنودار، این بازسازی آهنگ Loc-Dog "Loves the sky" بود - من آن را بازسازی کردم و تصمیم گرفتم آن را ضبط کنم. من آن را نوشتم و بعد فکر می کنم - چرا سعی نکن شعرهایت را بنویسی؟ و بنابراین من چند چیز را ضبط کردم، به عنوان مثال، "می دانم، من نمی توانم پنهان کنم" را در ضربان اتمسفر، و آن را در شبکه انداختم. بسیاری از مردم گفتند که جالب است.»

اما در همان زمان به شعر علاقه مند شد و شروع به سرودن اشعاری کرد که در عرصه عمومی می سرود. بسیاری از خوانندگان به استعداد آشکار ارنستو اشاره کردند و او با الهام از این موفقیت،در سال 2010در مسابقه شعر شرکت کرددرست است، او باخت، اما تسلیم نشد!

ارنستو خفه شو و گروه RCG

به موازات شرکت در Versus Fresh Blood Ernesto Shut Up به خلق یک پروژه موسیقی جدید پیوست. آنها به همراه دوستش الکساندر لوگینوف، که با نام مستعار Logonaut شناخته می شود - رهبر گروه Bad Bad Roxanne، گروهی را ایجاد کردند. RKG (گرافیک کامپیوتری روسی).

چیزی میهن پرستانه، شاد، موزیکال در عنوان وجود دارد. هم جدیت دارد و هم پوچی که ویژگی موسیقی ماست. تنها نکته منفی طول است، بنابراین اغلب باید RKG بنویسید.

در یکی از مصاحبه های خود، بچه ها گفتند که Logonaut با موسیقی به ارنستو خفه شود کمک می کرد. با این حال، در نتیجه، پروژه انفرادی یک هنرمند به ایجاد یک گروه موسیقی واحد تبدیل شد.

"ارنستو خفه شو - این به طور خاص شعر بدون گروه های کر ساشا است که فقط در موسیقی پیچیده شده است. در آنجا می توانم از نظر چیدمان کمی امتیاز بدهم تا توجه شنونده را روی متن متمرکز کنم. و RKG بیشتر یک آهنگ مفهومی است. آنها محتوای کمتر شاعرانه و در دسترس تری دارند، به زندگی روزمره نزدیک ترند، اگرچه گاهی اوقات اینطور نیست. در مورد روابط و عشق زیاد گفته شده است. خب یک جور اعتراض به ابتذال و یکنواختی هست.

در سال 2014اولین آلبوم خود را با عنوان منتشر کردند"موسیقی بلند داخلی"که شامل 9 آهنگ بود.

ما واقعا امیدواریم که این آلبوم به افرادی که درگیر هیپ هاپ یا به طور کلی موسیقی هستند نشان دهد که اگر موسیقی به زبان روسی بسازید، خوب است که در ترکیب ژانرها جسورتر باشید. ما طرفدار این هستیم که در عصر ما که حتی پست مدرنیسم در حال منسوخ شدن است و معلوم نیست چه باید کرد، مردم همیشه در یک چارچوب نمی مانند.

خانواده ارنستو خفه شو

والدین ارنستو Shut Up از علاقه او به مبارزات رپ آگاه هستند. مادر او ابتدا از این موضوع محتاط بود، اما پس از شرکت در کنسرت ارنستو خاموش، نگرش نسبت به فعالیت های او تغییر کرد.

"مامان برای مدت طولانی نفهمید و قبول نکرد و شکایت کرد که من مزخرف می کنم. اما در 24 آوریل یک کنسرت در ورونژ برگزار شد ، من به مادرم زنگ زدم ، او دید که مردم آمده اند ، 200 نفر هستند ... مامان دید که مردم راه می روند، گوش می دهند، فقط اینطور نیست، می گفت که حالم خوب است. درست است، او هنوز هم به اشاره ادامه می دهد - آنها می گویند، شما به سن پترزبورگ نقل مکان کردید، شاید هنوز هم شغل محکمی پیدا کنید؟ اما این بیشتر به خاطر ظاهر است. و پدر در ابتدا، باید بگویم، با پذیرش واکنش نشان داد، پس از کنسرت گفت که بهتر است به من زنده گوش دهید.

ارنستو زندگی شخصی را خفه کن

هیچ اطلاعاتی در مورد زندگی شخصی او، دختران و همدردی های او در اینترنت وجود ندارد. بدون اشاره، حتی یک اشاره. می توان فرض کرد که به دلیل فعالیت خلاقانه فعال و زندگی پر مشغله، ارنستو خفه شو فقط وقت کافی برای زندگی شخصی نداری.

اگرچه، این نیز کاملاً ممکن است که چنین فردی همه کاره و کاریزماتیک به سادگی باشد بانوی دلم را پیدا نکردم، و در حال حاضر در جستجوی فعال است!

بیوگرافی ارنستو خفه شو - حرکت

به محض اینکه حرفه موسیقی ارنستو خاموش شد، او پ از ورونژ به سن پترزبورگ نقل مکان کردجایی که او در حال حاضر زندگی می کند. یکی از دلایل اصلی حرکتش را می گویدکمبود مردم.

من به مردم نیاز داشتم، افراد جالب زیادی در ورونژ وجود دارند، اما تعداد زیادی از این افراد در پایتخت ها متمرکز هستند. من مسکو را از نظر سرعت، معماری، تعداد افراد غیر روسی دوست ندارم، بگذارید اینطور بگوییم. در سن پترزبورگ کمتر چنین چیزی وجود دارد، همه غیرروس‌ها در سن پترزبورگ تحصیلکرده‌تر هستند.»

علاوه بر این، به گفته او، او در ورونژ در یک خروشچف بدبخت زندگی می کرد، و حالا که مقداری پول دارند، یک آپارتمان چهار اتاقه خوب - دور از مترو، اما منطقه ای دلپذیر، با پارک و دریاچه - اجاره می کنند.

ارنستو خفه شو در ورونژ به صورت پاره وقت برای روزنامه گالری چیژوف کار می کرد. او شغل خود را رها نکرد، فقط اکنون از راه دور کار می کند. در Voronezh، Ernesto Shut up گاهی اوقات به عنوان یک نان تست کار می کرد، برخی رویدادها را رهبری می کرد و همچنین در یک پروژه خواندن شرکت می کرد.

«الان روزی 4 ساعت به روزنامه نگاری می دهم، این راه حل من است، آن را دوست دارم، چون کار با زبان است. من در مورد جنایت می نویسم، واقعاً آن را دوست دارم. همان نبردها: شما می آیید - و در آنجا کسی کسی را کشت. شما همه را بازنویسی کنید. چنین فعالیت آرام و تقریباً مراقبه ای. شما فقط نشسته اید، به طور خودکار موارد، ترتیب کلمات را تغییر می دهید، به چیزی از خودتان فکر می کنید، همه اینها به اتوماسیون کشیده شده است.

سرگرمی ها ارنستو خفه شو

کتاب ها

کتاب یکی از سرگرمی های اصلی ارنستو است. خفه شو. او در یکی از مصاحبه های خود در مورد اینکه کدام یک از دوره های زندگی و کار ناباکوف به او نزدیکتر است صحبت کرد.

"من واقعاً از ناباکوف آمریکایی خوشم نمی آید ، من عاشق روسی زبان هستم ، او سادگی ، خلوص ، صراحت ، ساده لوحی بیشتری دارد ، که خودش بعداً به دلایلی آن را درک نکرد و بعداً به نظر من نوشت: ویتمن که "من دوباره "پادویگ" را می خوانم. احساس می کنم دارم در استفراغ خودم فرو می روم. برای من "Feat" اثری فوق العاده است، ظریف، هوشمندانه، حل نشده توسط بسیاری، بدون پاسخ روشن. «شاهکار» و «دفاع لوژین» دو رمان مورد علاقه من هستند.

در مورد کتاب‌های مورد علاقه‌اش، ارنستو شوت او را می‌توان آثاری چون «فیاسکو» از استانیسلاو لم، «رستاخیز» نوشته لئو تولستوی، «S.N.U.F.F.» نام برد. ویکتور پرلوین، جورج اورول 1984، دن کیشوت سروانتس.

شعر

شعر اولین علاقه جدی ارنستو ساکت بود. به ویژه در سن 13 سالگی به شدت توسعه یافت و پس از آن به سرگرمی اصلی او برای زندگی تبدیل شد.

"شعر اولین بار در سن پنج سالگی ظاهر شد، من در حال حرکت چیزهای احمقانه ای سرودم: "نیکولای، نیکولای، از تراموا پیاده شو، تولدش است، مربا در حال تبخیر است" - اولین شعر من در سن پنج سالگی، نوعی از چکیده . از کودکی مغز من روی نوعی شعبده بازی با کلمات کار می کرد. دوستش داشتم، می خواستم به نوعی لمسش کنم، اختراعش کنم، کنار هم بگذارم. همیشه در یک سطح بازتابی ظاهر می شد.»

ارنستو شوت در صحبت از شاعران مدرن مورد علاقه، خواندن سرگئی گاندلوسکی را به شدت توصیه می کند. در لیست مورد علاقه خود و دیمیتری وودنیکوف.

«یک شاعر فوق العاده، با وجود این که گاهی از عشق به مردان می نویسد، خواندن او از جمله این سطور هنوز هم جالب است. به علاوه، او همیشه درباره مردان نمی‌نویسد.»

همچنین در میان شاعران مورد علاقه او و دوست خوبش آرتم نویچنکوف، شاعره ورا پولوزکووا، شاعر سواتوسلاو سویدریگایلوف.

اکنون جهت ارنستواشعار عاشقانه، فلسفی و مدنی.گاه اشعار کنایه آمیزی می نویسد و همچنین ترانه ها را بازسازی می کند. گاهی به شعر تجربی علاقه دارد. ارنستو در یکی از مصاحبه های خود اعتراف کرد که اوسیپ ماندلشتام تأثیر زیادی بر کار او داشته است.

موسیقی

حالا Ernesto Shut Up اهل رپ مد روز نیست، او بیشتر به "رپ سفید و نه چندان محبوب" علاقه دارد. از هنرمندان هیپ هاپ که او دوست داردوینس استیپلزو کندریک لامار . از گروه های مورد علاقه اش، او یک گروه رپ مستقل آمریکایی را نام می برد . او همچنین عاشق خلاقیت است.ریشه های مانووا , ردمن , TechN9ne , دوچرخه برای سه نفر! . از طرف روس ها ارنستو خفه کن به شدت به این گروه توصیه می کند"پالایش".

کندریک جدید را دوست داشتم. من آلبوم اول را دوست نداشتم، اما این یک آلبوم بسیار جسورانه است. من اصلاً دریک را نمی فهمم. من نمی فهمم چرا او را دوست دارند. "شروع از پایین" جالب است، بقیه - من نمی فهمم آنجا چه خبر است. هیپ هاپ همیشه بوده و خواهد بود، اما همیشه راه خودش را رفته است، من سعی می کنم به دنبال شخصیت های فردی بگردم.

فوتبال

ارنستو شوت در کودکی به فوتبال علاقه زیادی داشت، اما اکنون برای زمان ارزش قائل است و آنقدر فوتبال را دنبال نمی کند.

من به افراد علاقه دارم. من فرانچسکو توتی را دوست دارم، بنابراین به نوعی با رم همدردی می کنم. من کریستیانو رونالدو را دوست دارم. به نظر من او بازیکن درخشانی است. من نگرش او نسبت به خودش، کمال گرایی او را در همه چیز دوست دارم.»

با انتخاب بین رئال مادرید و بارسا، ارنستو خفه کن گزینه اول را انتخاب خواهد کرد.حالا ارنستو خفه شو دوست دارد فوتبال بازی کند، اما به ندرت.

من یک دروازه بان هستم، دوست دارم روی دروازه بایستم، در کودکی خوب ایستادم، اما مادرم مرا از رفتن به فوتبال منع کرد. شاید بیهوده نباشد، شاید پیش‌بینی می‌کردم که فعالیت‌های جالب‌تری وجود دارد که می‌توانید زندگی خود را در آن سرمایه‌گذاری کنید و فوتبال همچنان یک سرگرمی باقی خواهد ماند.»

وبلاگ نویسی ویدیویی

ارنستو خفه شو معروف است که وبلاگ خودش را در آن داردیوتیوب ، جایی که او از مشکلات مختلف زندگی و چگونگی حل آنها برای مخاطب می گوید. با توجه به این واقعیت که ارنستو دایره لغات گسترده ای دارد و می تواند متن خود را به شیوه ای سرگرم کننده و سرزنده ارائه دهد، جای تعجب نیست که بلوک او تعداد نسبتاً زیادی بیننده را به خود جذب کند.

ارنستو در مقابل نبرد خفه شو

در پایان سال 2013ارنستو خفه شو تصمیم گرفتارسال کاربرد به شرکتدر فصل اول در مقابل خون تازه.

نبرد اول: ارنستو خفه شو وباغ وحش در فضا ( می 2014)

پس از شکست دادن اولین حریف خود، Ernesto Shut up، با الهام از نبردها، تصمیم گرفت به شرکت در آنها ادامه دهد.دو نبرد بعدی نیز با پیروزی ارنستو خفه شد.

اکتبر 2014- ارنستو خفه شو و ایلیا میرنی

ارنستو خفه شو و آلفاویت (دسامبر)

در این نبردها، ارنستو بزرگترین نقاط قوت خود را نشان داد، توانایی اش در تسلط بر کلمه، که بلافاصله عاشق داوران Versus Fresh Blood و تماشاگران شد.

فوریه 2015 —ارنستو خفه شو و میتی دی (شکست)

آوریل 2015 - ارنستو خفه شو ونیگارکس (پیروزی)

می 2015دو نبرد دیگر وجود داشت ارنستو خفه شو.

نیمه نهایی: ارنستو خفه شو و لودوس (برنده):

فینال: ارنستو خفه شو و آلفاویت (از دست دادن):

اما این بار به او باخت و با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد. به هر حال ، آنها موفق شدند با آلفاویت دوست شوند و اکنون روابط دوستانه عالی دارند.

در سال 2016رقیب ارنستو Shut up یکی از مشهورترین رپرها شد (کسی که Oxxxymiron'a را شکست داد) . در نبرد با او ارنستو ساکت جمع شدبیش از 7 میلیون بازدیدکه البته از موفقیت نبرد می گوید.

ارنستو خفه شو و چرکی

در سال 2017ارنستو خفه شو هیچ جا روشن نیست. می توان حدس زد که او بیش از حد مشغول موسیقی، شعر و خلاقیت است. که بخش بزرگی از زندگی او نسبت به جنگ است. اما این امکان وجود دارد که او در حال آماده شدن برای غافلگیری طرفداران خود با چیز جدیدی است و اکنون با پشتکار خود را برای نبرد بعدی آماده می کند.

"خوش می گذرد. من عاشق خندیدنم. همه توهین‌ها کلامی، با علاقه و غیرمعمول هستند. ثانیاً نبرد خوب است زیرا چارچوب زمانی، موضوع و چارچوب خاصی دارد. وقتی شما فقط یک خالق هستید، می توانید یک آهنگ برای یک سال، یک خط در روز بنویسید. و در اینجا او باید، لعنتی، وقت داشته باشد تا اول سپتامبر یک متن تمام شده بنویسد، و حتی به گونه ای که حریف را تحمل کند. بنابراین، نبردها بسیار انرژی زا هستند و به شما کمک می کنند تا خلاقیت و پیشرفت شما را روی ریل قرار دهید.

در مورد اینکه چرا Versus به عنوان سایت نبرد انتخاب شد، ارنستو اینگونه پاسخ می دهد:

Versus یکی از روش های غیرمعمول برخورد با زبان استروشی برای نگریستن به زبان، به ابیات به گونه‌ای دیگر، زیرا در نهایت آن نیز عبارت است، فقط با مترهای مختلف، گاهی اوقات اصلاً بدون متر، فقط قافیه وجود دارد، مترهای خاصی وجود دارد - برای من این یک تجربه بسیار جالب از کار با زبان.

همچنین، به گفته ارنستو خفه شو، این یک چالش جالب برای خودتان است زیرادر مقابل نبرد یک دوئل است که در آن شما نه تنها به عنوان فردی که به زبان می پردازد ظاهر می شوید.شما همچنین به ثبات روانی نیاز دارید، شما -جنگنده بهبود، زیرا شما باید بتوانید به بارب ها واکنش نشان دهید، سبک آزاد، یک نبرد مجدد انجام دهید، همانطور که در صحنه وسترن می گویند.

ارنستو خفه کن به مبارزات رپ غربی بسیار علاقه دارد، زیرا به گفته او، آنها بر روی بازی با کلمات تمرکز می کنند.

من واقعا KOTD را دوست دارم، زیرا URL، با همه اصالت آن، لیگ بسیار خاصی است، مبارزان سیاه پوست زیادی وجود دارند کهآنها به بازی های زبانی و زبانی کم توجهی می کنند، بیشتر سعی می کنند در لحظات شخصی غوطه ور شوند، جریان داشته باشند، پرخاشگری کنند. - این خیلی جالب نیست، به خصوص که لهجه آنها کاملاً قابل هضم نیست. به همین دلیل است که من عاشق KOTD هستم، همیشه کلمه، استعاره، طرح‌ها، طناب کلامی همیشه ارزشمند است..

او در صحنه وسترن نیز علاقه مندی های خود را دارد، مانند رپرهای نبرد مانند

ارنستو در شبکه های اجتماعی خفه شو

صفحه شخصی vKontakte -

ارنستو خفه شو- فینالیست کاریزماتیک لیگ Versus Fresh Blood، بر اساس شغل - توست مستر، اگرچه همچنین ارنستو خفه شواغلب خود را به عنوان یک "شاعر و موسیقیدان" توصیف می کند. قهرمان داستان ما اهل ورونژ است. مخاطبان «در مقابل» با شیوه ای غیرعادی از ارائه به یاد آوردند، جایی که طنز بی ادبانه با بازی های پیچیده کلمات ترکیب شده بود و ارجاعاتی به رپ روسیدر کنار ارجاعاتی به آثار کلاسیک ادبیات جهان. با این حال توسط وزنه‌های سنگین‌وزن قافیه مانند آلفاویت شکست خورد.

به موازات حرفه نبرد ارنستو خفه شوبه طور فعال درگیر خلاقیت موسیقی، هم به صورت انفرادی و هم به عنوان بخشی از گروه RKG (گرافیک کامپیوتری روسی). در مورد دومی سال گذشته نوشتیم که آلبوم «موسیقی بلند داخلی» منتشر شد. در یک مصاحبه ارنستو خفه شودر مورد عشق به شعر و هیپ هاپ، مشکلات رپ بتل روسی و آنچه بین تولید "یوجین اونگین" و نبرد "در مقابل" مشترک است صحبت کرد.

ارنستو خفه شودرباره پایان Fresh Blood ملاحظات زیر را بیان کرد:
این یک رویداد کاملاً چند لایه بود. صبح به سن پترزبورگ رسیدم، با یکی از دوستانم خوابیدم، به آنجا رفتم. خلق و خوی دعوا بود، اما نگوییم که یک جور خاصی بود. در اینجا او دیر آمد و به نظر می رسید که او نیز روحیه خاصی ندارد. اما به محض اینکه شروع به مبارزه کردیم، دیدم که او خیلی بیشتر از من سرخورده است - و این باعث دلسرد شدنش شد. من در دسامبر با او جنگیدم، او از نظر روانی حریف نسبتاً سختی است، اما برای من سخت نبود. و در فینال او مرا بسیار قدرتمند از پا درآورد.

سکوت مرگبار در راندهای دوم و سوم نیز مرا زمین گیر کرد - این برای من تازگی داشت. نه اینکه بگوییم متن این نبرد خیلی بدتر است. من چند بار زمین خوردم، اما همه چیز را به اتوماسیون رساندم. و سپس سکوت مرگبار. و از نظر عاطفی شکسته شدم. اگر شکست می‌خوردم، اما در عین حال می‌دانستم که از نظر عواطف در سطح نبرد با اوست، آرام بودم. خب خیلی خوشایند نیست

آیا اینطور بود - شما یک شخص را می بینید و از همان ابتدا می فهمید که با او سخت خواهد بود؟
احتمالاً، همه پیچیدگی ها همیشه از قبل از داخل نبرد شروع می شد. اشتها با خوردن می آید، اما در اینجا درک اینکه حریف شما چه کسی است در طول مبارزه به دست می آید. من در آن زمان از همان کولیا البته تعجب کردم. من برای این آماده نبودم سخت بود چون نمی دانستم چه واکنشی نشان دهم. آن موقع نمی فهمیدم، نگاه نمی کردم که آنها در غرب چه می کنند، چگونه رفتار می کنند. این یک زیبایی شناسی کامل است: قوانین خاص خود را دارد، توصیه های خاص خود را دارد، نکات کلی خود را دارد. من دلسرد شدم: او به خواندن در مورد بینی ادامه می دهد - و این خنده دار است. هر کاری می کنم باز هم در سایه می ماند. او مفهومی داشت که آن را کشیده بود.

چگونه برای جنگ آماده شدید؟ و آیا آماده سازی با پیشرفت عمل تغییر کرد؟
هیچ تغییر اساسی وجود نداشت - متاسفانه، احتمالا. زیرا Alphavite این توسعه را از بین برد. او یک افشای دیرهنگام داشت و من تمام تراشه ها را در مراحل اولیه فاش کردم. همه چیز بر اساس همین مدل برای من اتفاق افتاد: می فهمم حریفم کیست و شروع به نوشتن می کنم. من می نویسم، می نویسم، می نویسم، اما همیشه درگیر دنیای کلمات بودم. او به کار زبانی تکیه کرد: نام، نام شهر، گروه - شعبده بازی با آن. طنز استاندارد، که در ابتدا بسیار نزدیک بود، بی اعتنایی به دوست دختر حریف. آماده سازی با این واقعیت به پایان رسید که من دوستانم را جمع کردم، همه را برای آنها خواندم - و آنها ارزیابی های من را در سند آنلاین گذاشتند. احتمالاً ارزش این را داشت که زمان بیشتری را آنلاین بگذرانید و چیزی را حفاری کنید ...

تمرکز روی نبردهای غربی یا ما؟
مال ما در ابتدا الهام گرفت. سپس آنها را رها کردم و به زیبایی شناسی نبردهای غربی بسیار علاقه مند شدم. من خیلی توسط او هدایت شدم و این به یک معنا من را خراب کرد. رپرهای جنگی غربی ممکن است سبک خود را به شدت تغییر ندهند - و این برای مردم نیز به همان اندازه خوب است. تصمیم گرفتم که برای من هم کار کند، اما نه، مردم از این کار خسته شده اند. اگرچه به طور کلی، این تجربه مفیدی بود: من انگلیسی را پمپاژ کردم و سعی کردم بدون زیرنویس بفهمم آنها چه می گویند. این در اصل به من برای توسعه خود کمک کرد.

اما نگاه کنید: شما در مقابل شخصی ایستاده اید که برای اولین بار او را می بینید - و باید به او توهین کنید. چگونه برای خود توضیح می دهید که چرا این برای شماست؟

شما متوجه می شوید که تناقض چیست و چه بسا منهای پروژه خون تازه چیست. همه ما خیلی سریع با هم آشنا شدیم. من قبلاً همه را - به جز ردو - در نبرد با میرنی می شناختم. ما با هم دوست شدیم و مشکل برعکس پیش آمد: شما قبلاً آن شخص را می شناسید. و من شخصا در بسیاری از بچه ها - ارواح خویشاوندان با صدای بلند گفته می شود - اما فقط آدم هایی را دیدم که به من بسیار نزدیک هستند. و اینجا یک نفر شما را تحت تاثیر قرار می دهد، شما آن را دوست دارید، اما نباید در اینجا شکسته شوید، آن را نیشگون نگیرید. راحت تر بود: من با یک نفر صحبت کردم و می دانم که او مرا شلاق نمی زند. من آن را به عنوان یک تئاتر درک کردم: شما بیایید، "روشن کنید" و آن را انجام دهید. بازیگر نقش اونگین لنسکی را روی صحنه می کشد و سپس با او برای نوشیدن آبجو می رود. اینجا هم تقریبا همینطوره

من و آلفاویت خیلی خوب بودیم - وقتی به تور رفتم شب را با او در مسکو گذراندم. یک مشکل وجود داشت، چگونه می توان با خشم آمد. او موفق شد، او به این نتیجه رسید، اما من انگیزه کافی نداشتم. چنین داستانی

در جوانی به چه چیزی گوش می دادی؟ چگونه شروع به گوش دادن به هیپ هاپ کردید؟
هیپ هاپ یک جریان پنهان در طول زندگی است. من در کلاس ششم در مورد آن یاد گرفتم. یکی از همکلاسی ها به من نزدیک شد و پرسید: "تو رپر هستی یا پوست؟" - "نمی دانم چیست" - "خب، رپرها به رپ گوش می دهند، اما پوست ها آنها را دوست ندارند." و من یک پسر خانه آرام بودم، باید می فهمیدم رپ چیست، زیرا من فقط Decl را شنیدم. یکی از همکلاسی ها به من یک کاست امینم داد. و بعد از چند روز در ایستگاه اتوبوس، آهنگ Black Attack "Heartless" را شنیدم. نمونه قدرتمند از "حرفه ای"، صداهای جالب. من را بسیار تحت تاثیر قرار داد.
کلاس در 6-7 و عاشق هیپ هاپ شدم. این سال 2000، 2001 است. من فقط می توانستم کاست بخرم، و سپس فقط هر شش ماه یک بار. من MTV نداشتم، مجبور شدم آنتن را تنظیم کنم. و سپس همه چیز انباشته شد. در bezrybe و Disco Crash هیپ هاپ بود. سپس لینکین پارک ظاهر شد، لیمپ بیزکیت همان است. هیپ هاپ همیشه یک جریان پنهانی بوده که با تغییر سلیقه در بقیه موسیقی ها همراه بوده است. من در طول زندگی ام از ایندی راک به ایندیترونیک در حال حرکت بوده ام.

در سال‌های 2007 تا 2008 یک لحظه شور و شوق برای هیپ‌هاپ روسی وجود داشت و Loc-Dog و Noize MC در مبارزات hip-hop.ru دنبال شدند. بعد SD خوب بود. زمان طلایی او بود، زمانی که به درستی روی ضرب دراز کشید.

الان هیپ هاپ برای من کاملا فعال است. اما من اهل رپ مد روز نیستم. سعی می‌کنم زمین نخورم، چون مهم است. من عاشق سفید هستم خیلی محبوب نیست. من واقعاً عاشق گروه Atmosphere، لیبل Rhymesayers هستم. Roots Manuva، Redman. Tech N9ne دوست دارد خود را در بازی هیپ هاپ جدا نگه دارد. من عاشق این سرکش ها هستم من عاشق دوچرخه سه نفره هستم! با کسی که در هیپ هاپ ارتباط برقرار نمی کنم، هیچ کس نمی داند که در مورد چه کسی صحبت می کنم. Freshbloods هم همینطور. کندریک جدید را دوست داشتم. من آلبوم اول را دوست نداشتم، اما این یک آلبوم بسیار جسورانه است. من اصلاً دریک را نمی فهمم. من نمی فهمم چرا او را دوست دارند. "شروع از پایین" جالب است، بقیه - من نمی فهمم آنجا چه خبر است. هیپ هاپ همیشه بوده و خواهد بود، اما همیشه خط خودش را دنبال کرده است، من سعی می کنم به دنبال شخصیت های فردی بگردم.

علاقه شما به شعر چگونه آغاز شد؟

در ابتدا، همه چیز ساده بود: شعر ابتدایی دریچه من برای خودآگاهی و اولین علاقه جدی من بود. که آرام راه می رفت، راه می رفت، راه می رفت و سپس در 13 سالگی دوباره شعله ور شد و محو نشد. شعر اولین بار در سن پنج سالگی ظاهر شد، من در حال حرکت چیزهای احمقانه ای سرودم: "نیکلای، نیکولای، از تراموا پیاده شو، تولدش است، مربا در حال تبخیر است" - اولین شعر من در سن پنج سالگی، نوعی خلاصه. از کودکی مغز من روی نوعی شعبده بازی با کلمات کار می کرد. دوستش داشتم، می خواستم به نوعی لمسش کنم، اختراعش کنم، کنار هم بگذارم. همیشه در سطحی از رفلکس قرار داشت.

شعر در کودکی بود، اما جدی نیست، چون در کودکی هیچ کاری را جدی نمی کنی. و زمانی که سن چنین خودتعیینی آغاز شد، 13 ساله بود. من عاشق شدم - زن رد شد، "من در این دنیا کی هستم؟"، اینها سؤالات هستند. من را در کلاس هشتم، 13-14 ساله تحت پوشش قرار داد. بعد مدام نوشتم، نوعی درمان وجود داشت. از مدرسه آمد و نشست به نوشتن، آنقدر نیمه شعر-نیمه رپ بود. مشکلات بزرگی در ریتم وجود داشت، من فقط هر چیزی را که آنجا بود گذاشتم.

بنابراین ظاهر شد، بود و به طور غیرمستقیم با هیپ هاپ همزیستی کرد. نزدیک به 20 سال متوجه شدم که باید سعی کنم خلاقیت را با نوعی ضربات ترکیب کنم. علاوه بر این، همان دلفین را که در اصل مشغول آیات است، بگیرید. اولین آهنگ را با یکی از نوازندگان همکار ساختم، بازخوردهای مثبتی گرفتم. و همه چیز ادامه پیدا کرد و به تدریج هیپ هاپ بیشتر و بیشتر در این ترکیب شد. و حرکت به سمت هیپ هاپ جالب تر شد. چون سخت تر است و جالب تر به نظر می رسد. وقتی فقط شعر را یادداشت می کنید، خوب به نظر می رسد، اما نه به اندازه چیزهای موسیقی بیشتر شنیدنی. من نمی توانم آواز بخوانم، بنابراین نمی توانم شعرهایم را مانند تام یورک زمزمه کنم. اگر می توانستم، شاید همه چیز را خسته می کردم. اما آواز خواندن بلد نیستم فقط خواندن است. در ابتدا کج، مایل بود، اکنون مناسب تر به نظر می رسد. امید.

آیا خود را بیشتر در نبردها می بینید؟
اکنون تمایلی به مبارزه بدون هزینه ندارد. بله، و من نمی گویم که میل به خروج سریع با کسی به نبرد وجود دارد. زیرا همه اینها بسیار طاقت فرسا بود، پنج نبرد در نیم سال - این برای فردی که به تازگی این کار را شروع کرده است سخت است. من می خواهم بجنگم، خودم را در این می بینم، اما در ابتدای سال آینده خوب است نه زودتر.

ما باید به یک مفهوم جدید فکر کنیم، زیرا مفهوم من شکست خورد.

رپ بتل در روسیه به کجا خواهد رفت؟

مایلم باور کنم که با الگوبرداری از جنگ های غربی، نوعی باشگاه خواهیم داشت که در آن دو میکروفون سیمی بزرگ در مرکز سالن آویزان می شود که صدای ما را تقویت می کند و به جمعیت 200 نفره اعلام می کنیم. -300 نفر چه فکری در مورد یکدیگر می کنیم. و این افراد همچنان پرداخت خواهند کرد. و همه خوب خواهند شد. و Versus مقداری پول خواهد داشت. زیرا اگرچه این یک رویداد بسته است، اما جالب است، اما چرا از همه چیز کسب درآمد نکنید.

من می بینم که در غرب چه می گذرد و خیلی باحال است. توجه در حال افزایش است، هزینه ها در حال افزایش است، کل جنبش بسیار محبوب است. و انجام آن جالب است. دست کم خجالت آور است. و من امیدوارم که همه چیز با ما نیز توسعه یابد.

مشکل در روسیه یک مخاطب کوچک است، n% zdyuki. یک مخاطب بسیار جوان، یعنی. آنها جوان هستند و اصلاً چیزی نمی فهمند. فقط برای آنها جالب است که پسرها به هر شکل ممکن به یکدیگر توهین می کنند. آنها به پیچیدگی اهمیت نمی دهند، هر چیزی که بی ادب و مبتذل است وارد می شود. در غرب، مخاطبان مسن‌تر هستند و می‌آیند تا لغت‌بازی باحال‌تری را بشنوند که اغلب با ما همراه نیست. من باید در نبردهایم خاک می ریختم، زیرا اگر یک بازی کلمه ای انجام می دادم، چیزی وارد نمی شد. در نهایت هیچ چیز کمکی نکرد. مخاطب خیلی جوان است. من می خواهم او رشد کند. اگر او بزرگ شود، برای طیف وسیع تری از مردم و نه فقط دانش آموزان مدرسه جالب خواهد شد.

برای اینکه این اتفاق بیفتد، شرکت کنندگان در نبرد باید از نحوه انجام این کار مطلع و آگاه باشند. نبرد "Word" را انتخاب کنید، جایی که میانگین سطح پایین تر از همان Freshblade است. اما من واقعاً دوست دارم که آنها از موضوع پیش پا افتاده "من-تو-جوجه-*توپ" به نوعی داستان و بازی با کلمات منتقل شدند. از این نظر، آنها عالی هستند و من می خواهم باور کنم که سطح پیچیدگی افزایش خواهد یافت. اگر اینطور باشد همه چیز درست می شود. و اگر نه، پایان غم انگیز خواهد بود. در x * yah و سینه شما خیلی دور نخواهید رفت.

من از نیمه نهایی آلفاویت و ردو بر خلاف ما با لودوس بسیار تحت تاثیر قرار گرفتم. نشان دادن آن نه تنها به دانش آموزان مدرسه، بلکه به برخی از زبان شناسان علاقه مند نیز شرم آور نیست.

در یکی از آهنگ‌های اولیه‌تان، جملاتی در مورد کار به عنوان معلم زبان و ادبیات روسی داشتید. چه مدت در مدرسه کار کردید؟

این یک شغل نبود، بلکه یک تمرین آموزشی اجباری برای یک دانشجوی دانشکده زبان بود. خیلی طول نکشید، حدود دو ماه در بهار، و در پاییز دوباره به آن کلاس برگشتم. جالب بود، چالش خاصی بود. همه چیز خیلی خوب پیش رفت. معلوم شد که خودم را درست می گویم: هیچ آشنایی وجود نداشت، علاقه ای پر جنب و جوش وجود داشت. یک سالن بدنسازی خوب، یک کلاس بشردوستانه وجود داشت، بنابراین هیچ مشکل خاصی وجود نداشت. من هنوز قصد بازگشت ندارم: نیاز به غوطه وری دارد.

الان به جز موسیقی چه کار می کنی؟

من به عنوان روزنامه نگار برای یک روزنامه محلی کار می کنم. من در مورد جنایت می نویسم، واقعاً آن را دوست دارم. همان نبردها: شما می آیید - و در آنجا کسی کسی را کشت. شما همه را بازنویسی کنید.

گاهی اوقات برخی رویدادها را انجام می دهم، اما اخیراً کمتر و کمتر شده است. من همیشه از آن لذت نمی برم. اما وقتی در مورد جنایت می نویسم - آن را دوست دارم. چنین فعالیت آرام و تقریباً مراقبه ای. شما فقط نشسته اید، به طور خودکار موارد، ترتیب کلمات را تغییر می دهید، به چیزی از خودتان فکر می کنید، همه اینها به اتوماسیون کشیده شده است.

گاهی اوقات مشخص می شود که در یک پروژه خواندن شرکت می کنید. ما تئاتر مجلسی ورونژ را داریم که بسیار باز و تجربی است. مدیران این تئاتر قرائتی ترتیب دادند: زمانی که نمایشنامه پخش نمی شود، اما خوانده می شود. مردم روی صندلی می نشینند و با نقش می خوانند. ترکیبی از بازیگران حرفه ای و آماتور وجود داشت. خیلی جالب بود.

تو شروع به تور کردی آیا این امتیاز «در مقابل» است؟

من نمی گویم که مخاطب تنها شایستگی Versus است. من به هر حال می روم، فقط تعداد افراد کمتر می شود.

در سال آینده خود را کجا می بینید؟

من خودم را فردی می بینم که به تور می پردازد، سعی می کند در فضای هیپ هاپ روسی کاری انجام دهد. چون بعد از "در مقابل" من ظاهراً بالاخره در آن افتادم. علیرغم این واقعیت که من بسیار متفاوت هستم، فکر می کنم یک مقدار همگونی وجود خواهد داشت.

هیچ تمایلی برای خارج شدن از گودال هیپ هاپ روسی وجود نداشت؟

خیر هیپ هاپ روسی یک گودال متافیزیکی است، بالا و پایین ندارد. حتی یک سوراخ نیست، بلکه یک فضا است. چیز دیگر این است که شما در آن کی هستید: یک شکارچی یا پلانکتون؟

من در این سبک می مانم و جلو می روم. چیزهای جدید خلق کنید، شعر بنویسید، هیپ هاپ انجام دهید، RCG انجام دهید، سال آینده مبارزه کنید. در حالی که به نظر می رسد بسیار کمی است، اما معلوم می شود برای کسب درآمد. اگر کسی چیزی برای ارائه دارد، خواهیم دید. منظورم برچسب هاست مهم نیست که مردم چقدر می گویند که این تجارت است، آنها هنرمندان را دوست ندارند - علاقه از بیرون همیشه خوشایند است. برای من، این به خودی خود یک هدف نیست - آنها تماس خواهند گرفت، بنابراین آنها تماس خواهند گرفت، نه، نه. افرادی در اطراف هستند که کمک می کنند، کافی است.

ارنستو خفه شو: ساختن زبان یک ابزار
دیمیتری روماشچنکو، معروف به ارنستو خفه شواو فردی فوق العاده همه کاره و غیرقابل انکار با استعداد است. او موفق می شود یک شاعر را با تورهای کلامی پیچاندن معروف، یک مجری هیپ هاپ با صدای غیراستاندارد و یک خواننده رپ نبرد ترکیب کند و مخالفان را بدون ترحم، اصول و اخلاق در هم بکوبد. علاوه بر این، ارنستو یک وبلاگ ویدیویی دارد و به طور فعال در شهرهای مختلف از جمله کراسنودار کنسرت برگزار می کند.

محبوبترین ارنستو خفه شوبه دست آمده در میدان های جنگ "در مقابل: خون تازه" - یک نبرد رپ آکاپلا، آنالوگ کراسنودار اسلوو. این هنرمند ثابت کرد که رویکردی غیرمعمول برای نبرد است: یک خوانش قدرتمند با یک تلاوت شاعرانه مطمئن جایگزین شد. ارنستو با اطمینان به فینال رسید و تنها در آنجا شکست توهین آمیزی را متحمل شد.

در خلاقیت موسیقی، دیمیتری کمتر سازنده نیست: او چندین آلبوم در حساب خود دارد - هم به صورت انفرادی و هم به عنوان بخشی از تیم گرافیک کامپیوتری روسیه. آخرین آن پاییز امسال منتشر شد، یکی دیگر در حال آماده شدن است.

دیما همراه با شریک خود الکساندر "لوگونات" لوگینوف وارد پایتخت جنوبی شد. دو روز خیلی شلوغ قبل از کنسرت بود، اما ارنستو هم قبل و هم بعد از اجرا به ما وقت داد. نتیجه یک گفتگوی پر جنب و جوش و تا حدودی آشفته بود.

بوچکا: کراسنودار سومین شهری است که شما و Logonaut به عنوان بخشی از تور پاییز از آن بازدید کردید. برداشت شما از اولین کنسرت ها چگونه است؟
دیمیتری رومشچنکو: به طور کلی، بسیار باحال. من مینسک را دوست داشتم، آنها آن را عالی دریافت کردند، افراد زیادی آمدند. من معمولاً با الکساندر، یکی از اعضای گرافیک کامپیوتری روسیه اجرا می کنم، او نیز لوگوناوت است، او همچنین یک بیت میکر است، که محبوبیت بیشتری پیدا می کند، امیدوارم ... اما در کیف مجبور شدم به تنهایی اجرا کنم. برای اولین بار در زندگیم، یک کارت صدا وصل کردم، تجهیزات را راه اندازی کردم، اگرچه معمولاً فناوری زیادی ندارم. اما همه چیز درست شد.

چرا ساشا نرفت؟
او پاسپورت نداشت، اما به اوکراین - یا اوکراین؟ - اخیراً وگرنه از طرف ما نمی گیرید.

برداشت شما از کراسنودار چگونه است؟
من خیلی خوشحالم که به اینجا برگشتم. برای اولین بار در سال 2009 به عنوان بخشی از تیم KVN "مادر گربه" از اینجا بازدید کردم. ما در لیگ مرکزی کراسنودار بازی کردیم. سپس در سال 2010 برای کسب و کار به اینجا آمد. شهر شگفت انگیز شامل سه مورد علاقه من همراه با بومی ورونژ و سنت پترزبورگ است. در مورد مخاطب هم 50-70 نفر آمدند. در مینسک خنک تر بود، اما در کل راضی هستم. وقتی حضار در پایان نام ما را می خواندند خیلی جالب بود.

چرا تصمیم گرفتید KVN را ترک کنید؟
من هرگز بازیگر خاصی در نویسندگی نبودم، بنابراین نقش های مهمی به دست نیاوردم. حتی مخالفانم هم مرا نشناختند. این اتفاق می‌افتد که قبل از بازی به شرکت نزدیک می‌شوید و می‌گویید: «ههههی، چطوری، چطوری؟ موفق باشید!" و آنها به شما نگاه می کنند که شما دیوانه هستید و از شما می پرسند که شما کی هستید و در پشت صحنه چه می کنید. خلاصه، در «مادر گربه» در سایه چسنوکوا و پانینا زندگی بدی را از دست دادم.

و بلافاصله تغییر فعالیت داد؟
تقریبا. من در دوران مدرسه شعر می نوشتم و سپس در سال 2009 در کراسنودار، آهنگی درباره تیممان، بازی ما ساختم. آن را نوشتم، سپس فکر کردم: چرا سعی نمی کنی شعرهایت را بنویسی؟ و همینطور پیش رفت. ضبط و به صورت آنلاین منتشر شد. خیلی ها گفتند که باحال است.

همراهی صوتی اتمسفریک را می توان کلیدی برای صدای باکیفیت اشعار دانست. آیا برای کارهای خود موسیقی می نویسید؟
تلاش کرد. خوب نیست. من آهنگ ها را به طور تصادفی انتخاب می کنم. گاهی می‌نشینم، به حرف جدیدی گوش می‌دهم و ناگهان می‌خواهم زیر آن حرف بزنم. در کل سعی می کنم از موسیقی دیگران دور باشم. دوستان نوازنده، عمدتاً ساشا لوگونات، در نوشتن آثار خود کمک می کنند.

به هر حال، در مورد او. الکساندر در تور شما را همراهی می کند، مسئول موسیقی است، شریک RKG است. تفاوت صدای شما به عنوان "گرافیک کامپیوتری روسی" و دوئت "ارنستو - لوگوناوت" چیست؟
ببینید RKG صدای ماشین لباسشویی در آشپزخانه یک آپارتمان اجاره ای است. این آیس کیوب است که عصر وارد بخش جامعه شناسی شد. این تلاشی است برای بازنگری در مرزهای ژانرها و انتقال آنها به نقشه خطوط موسیقی روسیه. و ارنی و لوگو در کنار بقیه موارد فوق هستند.

آیا نوشتن به گونه ای که فرسوده به نظر نمی رسد، به شیوه ای جدید و در عین حال شما را به عنوان یک فرد خلاق بازتاب می دهد، آسان است؟
اینجا همه چیز کمی متفاوت است... من واقعا کلمات را دوست دارم، زبان را دوست دارم، دستکاری با آن، برای من این احتمالاً جالب ترین چیز در زندگی است: جستجو در زبان، دست زدن به آن، رام کردنش، تبدیل آن به ابزار. . اول از همه، این علاقه خلاقیت را تشویق می کند. ابراز خود در حال حاضر برنامه دوم و سوم است.

این عشق به زبان از کجا می آید؟
اتفاقاً از دانشکده فیلولوژی فارغ التحصیل شدم.

آیا دنبال کردن مسیر تحصیلی جالب نبود؟
چرا... عشق به زبان در کار من در نسخه Voronezh منعکس شده است. من آنجا در قسمت "جرم" نوشتم. حتی اکنون که به سن پترزبورگ نقل مکان کرده ام، به کار از راه دور در آنجا ادامه می دهم. من 4 ساعت در روز به روزنامه نگاری می دهم - این راه حل من است، آن را دوست دارم، زیرا کار با زبان است.

آیا این منبع اصلی درآمد شماست؟
نسبتا پایدار در حال حاضر درآمد اصلی از کنسرت است.

از اینکه وارد دانشکده فیلولوژی شدید پشیمان نشدید؟
به هیچ وجه، اما اخیراً به این فکر کرده ام که در زیست شناسی چه چیزی برای من بسیار جالب است. تکامل، منشأ حیات، گونه‌ها... این موضوع در حال حاضر برای من بسیار جالب است و حتی در کارهایم نیز منعکس شده است.

بیایید به رپ و مبارزات برگردیم. آیا هیچ یک از نوازندگان کراسنودار را می شناسید؟
دو روز قبل از کنسرت موفق شدم با یکی صحبت کنم. روسلان 13/47 مرد فوق العاده ای است، ما به زودی با او نبرد خواهیم داشت. ما به شدت پرخاشگری را روی صحنه به تصویر خواهیم کشید. آنتون هاید شخص جالبی است، اما او تا حدودی برای من بسته به نظر می رسید. Sergey PLC تأثیر مثبتی بر جای گذاشت و یک غذاخوری جالب در Krasnoarmeiskaya را پیشنهاد کرد.

من تعجب می کنم که مجری مثل شما به طور کلی به چه چیزی گوش می دهد؟
الان هیپ هاپ برای من کاملا فعال است. اما من اهل رپ مد روز نیستم. سعی می‌کنم زمین نخورم، چون مهم است. من عاشق رنگ سفید هستم، نه خیلی محبوب: گروه Atmosphere، برچسب Rhymesayers. Roots Manuva، Redman. Tech N9ne آن را دوست دارد، او خود را در هیپ هاپ جدا نگه می دارد. من عاشق این حرامزاده ها هستم کندریک جدید را دوست داشتم. راستش من زیاد گوش میدم به عنوان مثال، گروه مسکو Oqjav بسیار چشمگیر است.

احتمالاً شما و Logonaut شدیدترین برنامه کنسرت را در بین نوازندگان جوان دارید. حفظ چنین برنامه ای باید سخت باشد؟
شما به سرعت به آن عادت می کنید، مانند یک روز کاری با آن رفتار می کنید. روزهای کاری بسیار جالب، غنی، باحال و عالی.

آیا فکر می کنید قبلاً به موفقیت هایی دست یافته اید؟
شاید بله. مامان خیلی وقته این فعالیت رو نفهمید و قبول نکرد، گفت من دارم مزخرف می کنم. اما در آوریل یک کنسرت در ورونژ بود، به مادرم زنگ زدم، او دید 200 نفر آمده اند. گفت من خوبم بعضی ها می خندند که من به این 200 نفر افتخار می کنم. اما من معتقدم که همه نمی توانند 200 نفر (یا 70 نفر مانند کراسنودار) دور او جمع کنند و برای یک ساعت و نیم چیزی به آنها بفروشند. همچنین پول را بردارید و سپس کتابها را به آنها بفروشید.

بعد از تور می خواهید چه کار کنید؟
من می‌خواهم از وبلاگ‌ها فیلمبرداری کنم، فرصتی وجود دارد که وارد یک پروژه جالب شوم، علاقه‌مندم کاری بین استندآپ و وبلاگ نویسی انجام دهم. هیپ هاپ، شعر راه به جایی نمی برد. حالا احتمالاً اولویت RCG خواهد بود، مطالب جدید را ضبط می کنیم و آن را یکی یکی پست می کنیم.

در نهایت: سه مکان که همیشه می خواهید برگردید.
Petrogradka در سن پترزبورگ، Rashpilevskaya در کراسنودار و روستای Shuberskoye (نزدیده‌ای از Voronezh. - تقریباً ویرایش).

ارنستو خفه شد مصاحبه
گفتگوی عمیق با ارنستو خفه کن در مورد ناباکوف، فوتبال، شعر، استندآپ و البته نبرد در مقابل.

امروز اولین کنسرت تور پاییزی خود را داشتید. شروع چگونه است؟
ارنستو: اولین کنسرت تور بسیار متفاوت از آنچه خواهد بود - امروز من به تنهایی اجرا کردم، معمولاً با الکساندر، یکی از اعضای "rkg" اجرا می کنم، او Logonaut است، او یک بیت میکر است که محبوبیت پیدا می کند، امیدوارم. امروز تنها بودم، برای اولین بار در زندگیم یک سیستم صوتی وصل کردم، اگرچه معمولاً با فناوری خیلی خوب نیستم - اما امروز مجبور شدم. من راضی هستم، همه چیز برای من درست شد، صدایم را از دست ندادم، "GO / \ OS" را به خوبی برای یک صفحه اجرا کردم.

در حال حاضر یک سوال استاندارد برای شما در مورد Versus. آیا شرکت در این نبرد را نقطه عطفی در حرفه خود می دانید؟

ارنستو: من کلمات را خیلی دوست دارم، زبان را بسیار دوست دارم، دستکاری کردن آن، برای من این احتمالاً جالب ترین چیز در زندگی است، جستجو در زبان - دست زدن به آن، رام کردن، ساختن آن به گونه ای که ابزار شما باشد. رفیق، و نه فقط نوعی کتاب مرجع که از آن کلمات برای بیان احساسات استفاده می کنید. و ورسوس یکی از راههای غیرمعمول برخورد با زبان است، راهی برای نگریستن به زبان، به ابیات به گونه ای دیگر، زیرا در نهایت آن نیز عبارت است، فقط با مترهای مختلف، گاهی اوقات اصلاً زمانی وجود ندارد، فقط وجود دارد. قافیه ها، مترهای خاصی وجود دارد - برای من این یک تجربه بسیار جالب با زبان است. این اولین است.

دومی چالش جالبی برای خودتان است، زیرا نبرد Versus یک دوئل است که در آن شما نه تنها به عنوان فردی که به زبان می‌کشد ظاهر می‌شوید. شما همچنین به ثبات روانی نیاز دارید، شما یک جنگجوی پیشرفته هستید، زیرا باید بتوانید به ضربات، سبک آزاد، نبرد مجدد، همانطور که در صحنه وسترن می گویند، پاسخ دهید. این یک آزمایش چند جانبه است و البته من اصلا آن را انکار نمی کنم، Versus بسیار تماشا می شود، این یک راه خوب برای نشان دادن خود به مخاطب است. بله، اکثر این مخاطبان کوچک و احمق هستند، اما افراد جالبی هم هستند که با من می مانند و به کارهایم گوش می دهند.

از آنجایی که به صحنه وسترن اشاره کردید، کدام لیگ را دوست دارید، توجه به کدام لیگ را توصیه می کنید؟

ارنستو: من در اینجا چیز جدیدی نمی گویم - من واقعا KOTD را دوست دارم، زیرا به هر حال، URL، با همه ارتدوکسی که دارد، یک لیگ بسیار خاص است، بسیاری از مبارزان تیره پوست وجود دارند که توجه کمی به زبان و زبان دارند. بازی ها، آنها سعی می کنند بیشتر در لحظات شخصی، جریان گرفتن، پرخاشگری حفاری کنند - این خیلی جالب نیست، به خصوص که لهجه آنها کاملا قابل هضم نیست. به همین دلیل است که من عاشق KOTD هستم، همیشه کلمه، استعاره، طرح‌واره‌ها، تعادل کلامی ارزشش را دارد.

موارد مورد علاقه من Charlie Clips، Arsonal، Chilla Jones، Conceited، Dizaster، Illmaculate هستند. 100 گلوله یکی دیگر از شخصیت های فراموش شده است، مرد سیاه پوستی که متهم به سفید بودن بیش از حد است.

در غرب، بسیاری از رپرهای نبرد سال به سال روی یک تراشه بازی می کنند، اما در کشور ما، بسیاری باخت شما را در فینال Fresh Blood با این توضیح می دهند، آنها می گویند که یکنواخت شده است.

ارنستو: بله، همینطور است، اما به نظر من از بسیاری جهات شکست خوردم زیرا از نظر روانی شکست خوردم. غیرمنتظره بود - آلفاویت خوب بود، او می خواست بیشتر از من برنده شود، ما در آن زمان خیلی خوب با هم ارتباط داشتیم و من نتوانستم قبل از نبرد تهاجمی قابل توجهی نسبت به او داشته باشم، اما او موفق شد. او واقعاً تغییر کرد، او شروع به اعمال فشار به من کرد و من کمی گیج شده بودم. جمعیت آن روز او را بیشتر دوست داشتند.

من انکار نمی کنم که من هم همین کار را کردم. مشکل اینجا این نیست که من همین کار را کردم، مشکل این است که Alphavite همین کار را نکرد.

چگونه برای نبرد آماده می شوید؟ نوشتن یک متن چقدر طول می کشد؟

ارنستو: زمانی که من در Fresh Blood بودم، بحث در مورد این موضوع بی معنی است، زیرا آنها چقدر دادند، خیلی دادند، گاهی یک ماه، گاهی اوقات کمی کمتر. اکنون از 13/47 برای نبرد آماده می شوم، زمان بیشتری وجود دارد، نبرد احتمالاً در اواخر دسامبر خواهد بود. قبلاً اتفاق می افتاد که من قبلاً چند خط در قطار می نوشتم و صفحه های دیکتافونم را بازنویسی می کردم. می نویسم، می نویسم، می نویسم، سپس به اطراف متن نگاه می کنم، می بینم که چه چیزی کم است: چند جوک - جوک اضافه می کنم، کمی جریان - ویژگی هایی از جریان اضافه می کنم، کمی شخصی - زندگی نامه را زیر و رو می کنم. و البته سعی می کنم به خمیس اجازه بدهم همه چیز را بررسی کند.

از نقل مکان خود از ورونژ به سن پترزبورگ برای ما بگویید. آیا مجبور به تغییر شغل شدی؟

ارنستو: من به مردم نیاز داشتم، افراد جالب زیادی در ورونژ وجود دارند، اما تعداد زیادی از این افراد در پایتخت ها متمرکز هستند. من مسکو را از نظر سرعت، معماری، تعداد افراد غیر روسی دوست ندارم، بگذارید اینطور بگوییم. در سن پترزبورگ، این کمتر است، همه غیر روسی ها در سن پترزبورگ تحصیلات بسیار بیشتری دارند. من معمولاً با نمایندگان هر ملتی اینگونه رفتار می کنم، اما در مسکو می توانید با بازدیدکنندگان بد اخلاق روبرو شوید، در سن پترزبورگ تعداد آنها کمتر است، مثلاً همه رانندگان اتوبوس نمایندگان خاورمیانه هستند و همه آنها هستند. بچه های خوب و دلسوز

حرکت به شهر دیگر یک چالش، مسئولیت، آدرنالین است. من به آن نیاز دارم، دوست ندارم یک جا بمانم. پترزبورگ شهر بزرگی است. و اغلب شهر شما منبع اصلی محبوبیت شماست، زیرا دوستان شما دوستان خود را می آورند. همه اینها مانند یک گلوله برفی در حال رشد است. قبلاً بیشترین بازدید را در ورونژ داشتم ، اکنون امیدوارم پیتر باشد. و به طور کلی ، در ورونژ ، من در یک خروشچف بدبخت زندگی می کردم ، اکنون کمی پول دارم و یک آپارتمان چهار اتاقه خوب اجاره می کنیم - دور از مترو ، اما منطقه ای دلپذیر ، با پارک و دریاچه ، عالی است در آنجا، اکنون کمتر شک و تردید در مورد مسیری که در زندگی انتخاب کرده ام، عذابم می دهد.

من به صورت پاره وقت در ورونژ برای روزنامه گالری چیژوف کار می کردم، اکنون فقط از راه دور کار می کنم. من روزی 4 ساعت به روزنامه نگاری می دهم، این راه حل من است، آن را دوست دارم، چون کار با زبان است.

آیا این منبع اصلی درآمد شماست؟

ارنستو: نه اصلی، بلکه پایدار، خدا را شکر، اکنون اغلب کنسرت برگزار می شود، و با این حال درآمد اصلی از آنها می آید.

در مورد مسیر انتخابی، امروز از روی صحنه گفتید که چگونه Yu.G را روشن کردید. وقتی تصمیم گرفتی رپ کنی چه واکنشی نشان داد؟

ارنستو: مامان خیلی وقته نفهمید و قبول نکرد و گله کرد که من مزخرف می کنم. اما در 24 آوریل یک کنسرت در ورونژ برگزار شد، به مادرم زنگ زدم، او دید که مردم آمده اند، 200 نفر هستند.

بعضی ها می خندند که من به 200 نفرم افتخار می کنم. اما برای من این یک نتیجه خوب است. باید از جایی شروع کنی، همه نمی توانند 200 نفر را دور خود جمع کنند و برای یک ساعت و نیم چیزی به آنها بفروشند. همچنین پول را بردارید و سپس کتابها را به آنها بفروشید.

کتاب، لعنتی! مامان دید که مردم راه می روند، گوش می دهند، فقط اینطور نیست، می گفت که حالم خوب است. درست است، او هنوز هم به اشاره ادامه می دهد - آنها می گویند، شما به سن پترزبورگ نقل مکان کردید، شاید هنوز هم شغل محکمی پیدا کنید؟ اما این بیشتر به خاطر ظاهر است. و پدر در ابتدا باید بگویم که با پذیرش واکنش نشان داد، بعد از کنسرت گفت که بهتر است به من زنده گوش کند.

این سفر از کجا شروع شد؟

ارنستو: من برای مدت طولانی زندگی کردم، واقعاً تصور نمی کردم آینده چیست، برنامه ریزی نمی کردم، و در مقطعی با بازی در KVN در سال 2009، آهنگی درباره تیممان ساختم. درباره بازی ما در کراسنودار، این بازسازی آهنگ Lok Dog "Loves the sky" بود - من آن را دوباره ساختم و تصمیم گرفتم آن را ضبط کنم. من آن را نوشتم و بعد فکر می کنم - چرا سعی نکن شعرهایت را بنویسی؟ و بنابراین من چند چیز را ضبط کردم، به عنوان مثال، "می دانم، من نمی توانم پنهان کنم" را در ضربان اتمسفر، و آن را در شبکه انداختم. خیلی ها گفتند که باحال است.

در سال 2011، تلاشی برای رفتن به InDaBattle صورت گرفت. من قبول نکردم، سپس آهنگ را به نبرد Free Style-3 ارسال کردم، جایی که بسیار دور رفتم. همه چیز اینطور شروع شد.

آیا در روند نوشتن بلافاصله متوجه می شوید که چه چیزی بیرون می آید - یک آهنگ یا یک بیت؟

ارنستو: اغلب مضمونی که انتخاب می‌کنم فرم را تعیین می‌کند. اگر چیزی خاص تر، استندآپ تر، چیزهای خاص روزمره باشد، هیپ هاپ خواهد بود. اگر این چیزی شهوانی تر است، بحث در مورد برخی موضوعات ابدی، پس به احتمال زیاد این یک آیه است. اما البته استثناهایی هم وجود دارد.

آیا ترسی دارید که بهترین ضربات خود را در نبردها انجام دهید و آنها را در شعرها و آهنگ ها "رفع" نکنید؟

ارنستو: نه، البته، من از این نمی ترسم. در نبردها، من تقریباً هرگز در مورد موضوعات ابدی صحبت نمی کنم. نبرد همیشه متون بسیار تخصصی هدفمند است، تقریباً هیچ فلسفه ای وجود ندارد.

یادم می آید لویی سی کی، یک استندآپ کمدین خارجی، می گفت که در همه شهرها با همین مواد سوار می شود، مدام جوک های مورد علاقه اش را حفظ می کند، می آید، می خواند - و چیزی وارد نمی شود. و به نوعی، به طور شانسی، با جورج کارلین، کمدین افسانه ای ملاقات کرد و پرسید: "جرج، چه باید کرد، راز چیست؟"

جورج پاسخ داد: "هر سال در 31 دسامبر تمام مواد قدیمی را روی میز می گذارم و می دانم که سال آینده فقط با وسایل جدید سوار خواهم شد. من می دانم که تا 1 فوریه برای اولین کنسرت، من به مواد جدید نیاز دارم، از چیزی از قدیمی ها استفاده نخواهم کرد. بنابراین، وقتی می‌توانید چیز جالبی را در نبرد قرار دهید، با توجه به قافیه‌ها، برخی چیزهای دیگر، آن را وارد مسیر نکنید، بلکه خودتان را به چالش بکشید و سپس چیز جالب‌تری برای آهنگ ارائه دهید. به عنوان مثال، آلفاویت - مسیرها و نبردهای او اغلب با هم مطابقت دارند، تصمیم گرفتم که چنین تقاطع هایی نداشته باشم.

ضمناً در مورد Alphavite گفتید که قبلاً دوستان نزدیک به فینال بودید ، اما آیا هنوز با یکی از Fresh Blood در تماس هستید؟

ارنستو: بله، من با نیگارکس در تماس هستم. او یک مرد بسیار جالب با نظرات کاملاً رادیکال در مورد بسیاری از مسائل است، ما همیشه چیزی برای گفتگو و بحث داریم. آلفاویت یک فرد بسیار جالب است که به دنبال چیز جدیدی است. بسیار عمیق تر از آن چیزی است که بسیاری در مورد آن فکر می کنند. رشد می‌کند، بهبود می‌یابد، از مجموعه عبارات و قافیه‌های فردی دور می‌شود و به برخی طرح‌ها می‌رود و تماشای پیشرفت آن برای من جالب است. من مطمئن هستم که او خیلی دور خواهد رفت. ایلیا میرنی اکنون به سن پترزبورگ نقل مکان کرده است، همچنین او را اغلب خواهیم دید. او در هیپ هاپ خود جسور است. من کاری که او انجام می دهد را دوست دارم. فکر می کنم او هم می تواند خیلی دور برود، گوش دادن به او جالب است.

در آهنگ مشترک با آلفاویت از ناباکوف نام می‌برید - کدام یک از دوره‌های ناباکوف به شما نزدیک‌تر است، چرا؟

ارنستو: من ناباکوف آمریکایی را خیلی دوست ندارم، من عاشق روسی زبان هستم، او سادگی، خلوص، صراحت، ساده لوحی بیشتری دارد که خودش بعدها به دلایلی متوجه نشد و بعداً به نظر من نوشت: به ویتمن که "من دوباره می خوانم" پودویگ "احساس می کنم دارم در استفراغ خودم فرو می روم."

من نمی دانم، برای من "Feat" یک اثر فوق العاده است، ظریف، هوشمندانه، حل نشده توسط بسیاری، بدون پاسخ روشن. Podvig و Luzhin's Defence دو رمان مورد علاقه من هستند.

از آنجایی که ما در مورد سفر صحبت می کنیم، در مورد ناباکوف، او سفر خود را در سوئیس، با زندگی در یک هتل به پایان رساند. دوست دارید پایان سفر خود را چگونه ببینید - چه خلاق و چه زندگی؟

ارنستو: برای من خیلی مهم نیست که چگونه باشد، برای من مهمتر است که بیشتر زندگی کنم تا بیشتر ببینم، زیرا زمان بسیار جالب است. در اینجا، من احتمالاً شبیه بونین هستم که قبل از مرگش در دفتر خاطرات خود نوشت که حیف است که اکنون می روید - و خیلی بیشتر خواهد بود!

او در سال 1953 درگذشت، تلویزیون از قبل ظاهر می شد، تا آنجا که من متوجه شدم، پیشرفت دیوانه کننده بود، و بونین در سال 1870 متولد شد: یک گاوآهن، یک گاوآهن، دهقانان تازه یک مهمانی راه انداختند. بنابراین، مهمترین چیز برای من این است که بیشتر زندگی کنم، بیشتر ببینم، ببینم پیشرفت به کجا می انجامد. امیدوارم خودمونو نکشیم بسیار جالب است که ببینیم چگونه در فضای بیرونی گشت و گذار خواهیم کرد، زیرا من به موضوع "آیا ما در جهان تنها هستیم؟" بسیار علاقه مند هستم.

و به کدام نسخه متمایل هستید؟

ارنستو: من فکر می کنم که ما تنها نیستیم، اما می ترسم کسانی که با ما در کیهان هستند بیش از حد رشد کرده اند و ما به سادگی نمی توانیم آنها را درک کنیم، ما صاحب فناوری های آنها نیستیم. اینطور نیست که من شدیداً به ورود بیگانگان اعتقاد داشته باشم، اما من آن را رد نمی کنم، بگذارید این طور بیان کنیم. فقط از این نظر، ریچارد داوکینز معشوق من را مسخره می کند، اما احتمال وجود یک هوش بیگانه را قبول دارم. شاید به شکلی برای ما غیرقابل درک باشد، همانطور که لم در فیاسکو انجام داد.

اگر برای دانشکده فیلولوژی نبود، چه مدرکی می تواند شما را گرم کند؟

ارنستو: حالا فهمیدم که به سراغ زیست شناسی خواهم رفت. من به تکامل، منشأ حیات، گونه ها می پردازم. الان خیلی برام جالبه

کدام یک از آثار کلاسیک ادبیات روسی را به یقه چنگ می زنید و چرا؟

ارنستو: احتمالا گوبانوا، اگرچه او یک کلاسیک نیست. من می گویم: "لنیا، نوشیدنی را متوقف کن، هنوز باید آنقدر بنویسی!".

در "هوش با مشت"، شما می گویید که برای شوخی در مورد اوکراین، می توانید از آرنج مشت بزنید. ما اکنون در کیف هستیم، چند صد متر دورتر از محلی که انقلاب در آن رخ داد - به ما بگویید، در مورد آنچه اتفاق افتاده چه احساسی دارید؟

ارنستو: بله، چیز جدیدی نمی گویم. در ابتدا، وقتی متوجه این موضوع شدم، فکر کردم - یک هموطن بزرگ، جنبش اعتراضی، می تواند به چیزی برسد، نشان دهد که "ما وجود داریم". و بعد، وقتی مشخص شد که همه این کارها برای پول انجام شده است، توسط غرب انجام شده است، کمتر سرگرم کننده شد. من با این عبارت کلاسیک پاسخ خواهم داد: "انقلاب ها را رمانتیک ها می سازند و کلاهبرداران از ثمره آن استفاده می کنند."

لادا را انتخاب کنید: خاکستری - یک اتاق کوچک دنج با درآمد کم، یا بادمجان - مکان های بزرگ، پول زیاد، محبوبیت در میان توده ها؟

ارنستو: من فکر می کنم بادمجان - زیرا از آنجا همیشه می توانید به رنگ خاکستری بپرید، اما برعکس - کار نخواهد کرد.

به نظر شما چرا تیماتی نمی پرد؟

ارنستو: نمی دانم، شاید او پول را بیشتر از من دوست دارد یا همان L "One, که مثلاً Avtolyubitel" را می گیرد و منتشر می کند: یک آلبوم تجاری بدون تیراندازی، اما فقط یک آلبوم باحال، با ساده، هیپ هاپ قابل درک، شیک، کاچوف - نه "آرنج". تیماتی، علیرغم این واقعیت که او از استعدادی برخوردار نیست، او بسیار سوداگر است، یا چیزی شبیه به این. بگو من یه جورایی براش منفی دارم تیماتی ماتریالیست تره تا همون ال "مثلا من یا یکی. او می‌خواهد حداکثر را از زندگی بیرون بکشد، حداکثر پول را جمع کند و طبیعتاً اگر از بادمجان بخوانی در روسیه پول بیشتری جمع می‌کنی، نه از جریان الهی، مثل همان ATL.

بدیهی است که فوتبال نقش مهمی در زندگی شما دارد - به دست مارادونا، پاس های عقب افتاده اینیستا اشاره می کنید، و روبرتو کارلوس کتاب های شما را در VK می فروشد - از چه کسی حمایت می کنید، با چه کسانی همدردی می کنید؟

ارنستو: اخیراً کمتر به فوتبال علاقه مند شده ام. برای ارزش دادن بیشتر به زمان، من قبلاً واقعاً برای کسی ریشه نداشتم، زیرا نمی توانم به طور جدی با یک تیم غیر روسی همدلی کنم و به طور کلی در فوتبال مدرن نمی توانم با هیچ تیمی همدلی کنم، زیرا چنین جابجایی کارکنان مربیان، بازیکنان فوتبال من وقت نداشتم به گذشته نگاه کنم، و نیمی از ترکیب تغییر کرده بود، و چرا باید آن را ریشه کنی - برای رنگ ها؟

شما می توانید افرادی را که در زمان حضور الکس فرگوسن در آنجا از منچستریونایتد حمایت کردند، درک کنید. من به افراد اهمیت می دهم. من فرانچسکو توتی را دوست دارم، بنابراین به نوعی با رم همدردی می کنم. من کریستیانو رونالدو را دوست دارم. به نظر من او بازیکن درخشانی است. من نگرش او نسبت به خودش، کمال گرایی او را در همه چیز دوست دارم.

آیا در ال کلاسیکو طرفدار رئال مادرید هستید؟

ارنستو: حالا که جای تعجب دارد، احتمالا بیشتر برای رئال مادرید است. مدت زیادی در بارسا بودم اما بعد از مسی ناامید شدم. من برای مدت طولانی طرفدار او بودم، سپس او بیش از حد عملگرا شد و رونالدو دوباره درخشش خود را به دست آورد. اینطوری من این کار را کمی با شکوه انجام دادم. در واقع، در ال کلاسیکو، من برای کسی هستم که روی آن شرط می‌بندم.

خودت بازی نمیکنی؟

ارنستو: دارم، اما به ندرت. من دروازه بان هستم، دوست دارم پشت دروازه بایستم، در کودکی خوب ایستادم، اما مادرم مرا از رفتن به فوتبال منع کرد. شاید بیهوده نباشد، شاید او پیش بینی کرده بود که فعالیت های جالب تری وجود دارد که می توانید زندگی خود را در آن سرمایه گذاری کنید و فوتبال یک سرگرمی باقی خواهد ماند.

متوجه شدم که ما یک دوست مشترک در VK داریم - Svidrigailov از Satan Bakes Pancakes. به من بگویید از شاعران امروزی خواندن چه کسانی را توصیه می کنید؟

ارنستو: سرگئی گاندلوسکی - من قطعاً توصیه می کنم! دیمیتری وودنیکوف، شاعر فوق العاده، علیرغم اینکه گاهی در مورد عشق به مردان می نویسد، خواندن او از جمله این سطور هنوز هم جالب است. به علاوه، او همیشه در مورد مردان نمی نویسد، پس نگران نباشید.

چنین شاعری وجود دارد - آرتیوم نوویچنکوف، دوست خوب من، او به عنوان معلم در مدرسه مسکو کار می کند، با این حال، او اکنون نثر بیشتری می نویسد، اما شعر خوبی نیز دارد. من با ورا پولوزکووا رابطه خوبی دارم، او متن های جالبی دارد، مثلاً در مورد یک سیب - بسیار قدرتمند! من نگرش خوبی نسبت به کار همان Svimdrigailov دارم. طرز نوشتنش را دوست دارم.

اگر از شما در مورد کتاب های مورد علاقه تان نپرسیم جرم است.

ارنستو: لم «فیاسکو»، تولستوی «رستاخیز»، پلوین «S.N.U.F.F.»، اورول «1984»، سروانتس «دن کیشوت».

خب سوال اجباری در مورد برنامه ها.

ارنستو: من می‌خواهم از وبلاگ‌ها فیلمبرداری کنم، فرصتی وجود دارد که وارد یک پروژه جالب شوم، من علاقه‌مندم کاری بین استندآپ و وبلاگ نویسی انجام دهم. خب، البته هیپ هاپ، شعر راه به جایی نمی برد. اکنون احتمالاً اولویت "rkg" خواهد بود، ما مطالب جدید را ضبط خواهیم کرد و آن را آهنگ به تراک بارگذاری خواهیم کرد.